@yunus__sarigul Yunus bu konuda haklı ve doğru konuşmuş.
Yazılımı adamlar çalmak derken kodları değil. baka baka aynısını yazdırıyorlar. Haliyle telifide olamaz bunun
@yunus__sarigul Yunus bu konuda haklı ve doğru konuşmuş.
Yazılımı adamlar çalmak derken kodları değil. baka baka aynısını yazdırıyorlar. Haliyle telifide olamaz bunun
her güçlü olan birilerini ezmek zorunda değil. aynı şekilde snapchatı satın almak istedi mark ama adamlar satmadı. o da arayüzü kendi sistemlerine geitrdi.ÇALDI diyebiliim.
@mustafanr Otel değil, eve medya içeriği sağlayan firma olarak çektirdim 😀 fiyatı çok yüksek ama evde sunucu barındırdıgım için ücretini çıkarıyor.
metronetdi o şimdi artık metro ethernet diye bir tabir çıktı tam bir efsane 😀 1000/1000 kullanıyorum ben evde
@sangreal_1905 nepton serisi güzel 🙂 Haklısın aslında. ama v2.0 da o hatları göremedim ben
@agah_bagrik Kameramanım malesef yok. Video sırasında hem netleme hem pozlama v.s herşeyi yapabilmek gerek 🙂
@agah_bagrik peki bu kamera ayarlarını nasıl yapıcam yahu. Teknoseyirin videolarını izledim bütün gece 😀
@agah_bagrik anladım yani diyorsunki ışıklandırma yap projektor lamba ile işi çözersin diyorsun 😉
@agah_bagrik hiçbirşey yok üstelikle stor perdemi ne deniyor o çekili olduğu halde öyleydi yani gün ışığı tamamen
Otomatik modda
netleme ayarı lenste M modunda ve kendim netliğini ayarladım
geri kalan herşeyi makina otomatik ayarladı ama sürekli değişmiş ayarlar net değil iyi değil :/ of
1080p 50fps PAL modunda cekti
softbox pahalı malesef 800 tl den başlıyorlar lambader kullanıyorum bende
Şu şekilde düzenek var.
https://www.youtube.com/watch?v=RNLiUvhql40
@angusburger keşke bilgilerinizi kimselerle paylaşmasanız 😀 PAylaşacaksanızda yalan söyleseniz
Son bir saat içinde 131 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Selam uzman, hesabım var fakat kullanmıyordum pek. 🙂