Bu klavyenin 30 dk de bir bekleme konumuna geçmesini önlemenin yazılımsal bir çözümü yok mudur? Şu an ki haliyle pillerin şarjı 2-3 hafta gidiyor, varsın daha kısa gitsin ama bağlantı hiç kopmasın, klavye tuşuna basıyorum bakıyorum klavye yok. 1-2 saniyelik gecikme oluyor, bazen bağlanmıyor.
Tekrar bağlanmamayı çok nadir yaşıyorum, normalde bekleme konumuna geçen klavye de 1 saniye gecikmeyle uyanıyor. (keşke hiç bekleme konumuna geçmemesi sağlanabilseydi) Yanıt için teşekkür ederim.