@can beyin gözükmediği videoları istemiyoruz.. enazından kafatası kare içinde verilmeli idi. ölçüyü görmemiz lazım. saygılar can bey. canımız sıkılınca cana bakıyoruz tüm arkadaş gurubuyla 🙂
@can beyin gözükmediği videoları istemiyoruz.. enazından kafatası kare içinde verilmeli idi. ölçüyü görmemiz lazım. saygılar can bey. canımız sıkılınca cana bakıyoruz tüm arkadaş gurubuyla 🙂
@can beyde farklı bir kafa yapısı var.. severek izliyorum. bu videoda can beyin kafasının vucuduna oranı farklı bir ölçüde geldi gözüme.
Artık gününüzde teknojik alanda önemli olan fiyat&performans&tasarım üçlüsü olma yönünde ilerliyoruz. mobilde eskisi gibi amiral gemilere rabet yok bir önceki neslin amiral gemisini ucuza almaya bakıyor çoğu insan. ekran kartındada artık Fiyat&performansa bakıyorlar daha iyi performansı ucuza verebilen bu yarışı kazanacaktır. Nvidia nın 1060 ı amdnin 480ninden performanslı ve aşağı yukarı aynı fiyat olmazsa bu yarışı kaybeder. artık en iyisi bende devri çok uç birşey olmadığı sürece bitti. örneğin 1080de 300fps oynadığın bir oyunu 480de 120fps oynayabiliyorsan son kullanıcı için çok ayırt edici birşey olmaz bence. 4k monitörde iş değişir Tabi ama kaç tanemizde 4k monitör var. önemli olan geniş kitleye hitap edebilmek. şuan için amd bunu başarmış gözüküyor..
@srkn_82 öyle deme çok farklı ölçülerde bir kafa var onda. kafasının tepe noktası ile çenesinin ucu arasındaki mesafe 6 cm. sırf bu ebat için 3 kere izlerim 😀
@can beyide ekleyin gündem değerlendirmesine onu bi başka seviyoruz.. iki kere dinliyoruz.. 😀 Ama farklı bi kafa yapısı var
ilk yorum 🙂
not:"madalya fotosu yerine yerine kırmızı teknoseyir kupası fotosu istiyorum 🙂
@yasinc tanıdık atölye diyorum artan malzeme parçaları diyorum okumadan yorum yapmayın diyorum boşa diyorum
htc de ses ve gerçekcilik fark atıyor samsungta batarya fark atıyor. diğer özellikler yakın değerler birbirlerine..
kamera konusunda htc10 daha gerçekçi renkler veriyor fotolarda.. s7 edgenin siyahı güzel ama renkli kısımları gerçekten uzaklaşıyor. karşılaştırma videosu olacaksa @gamsizm lütfen aynı ışık altında insan yüzü çekin s7 edge ile çekilen yüzler ateşli hastalık geçiriyor gibi çıkıyor. ön kamerada htc üstün. ses konusundada htc üstün. samsungun işleme kısmında sorun var bence. performansları bence aynı uygulamadan uygulamaya değişsede en fazla biri diğerinden 1-2 saniye daha hızlı.. arayüz olarak htc daha sade ama samsungda her uygulamadan 2-3 tane var bence dezavantaj bu samsung için. ekran görüntüleri olarak da htc daha gerçekci ama samsung daha parlak. mesala youtube logosuna bakarsanız samsung turuncuya yakın htc kırmızı. tasarım olarak samsung daha güzel artı su ve toza dayanaklı. batarya olarak samsung daha iyi. son olarak typce bir avantaj htc için. genel olarak bence eşit sayılırlar. tabi kim hangi özelliklere önem veriyorsa ona göre alsın cihazı. ses kamera sadelik gerçekcilik ve hızlı veriaktarım sevenler htc, tasarım parlak ekran ve bataryaya önem verenler samsung tercih etmeli.
@mak vestelde bosch da hatta otomobil firmalarıda birçok büyük firmada olağanüstü durumlarda nadirende olsa taşeron kullanıyor bazı ürünlerde. normal taşeron kullanımından bahsetmiyorum. atıyorum fabrika kapasitesi 500 ürün/gün olsun. öyle bi zaman gelirki 700ürün/gün üretmesi gerekir bunu yetiştirmek için çeşitli senaryolar üretilir üretim kapasitesi arttırmak için çeşitli iyleştirmeler yapılır olmazsa fazla mesai, dönemsel işçi alarak vardiya sistemi, fason üretim, gibi.. bu seneryolardan hangisi veya hangileri daha az maliyetle oluyorsa ve kalite bozulmadan oluyorsa firma onu tercih eder buda gayet normaldir..
@mak bunca firma niye taşeron kullanıyor keyfindenmi yetiştiremediği için sende ne istediğini benzeri şeyler yapan bi firmaya verecen şunun aynısından bana bilmem kaçtane üret diyecen üstünede bassın logonu oldu bitti..
@mak üretim ve lojistikten epey ağzın yanmış.. hortumu başka biryerden bulamadınızmı koca dünyada illa yapan biryerler vardır
@massimo elden verseler veya tanıdık bi arkadaşın hesabına yollasalar kim bilecek ya arkadaş nickin gibi depresyona soktun beni..
@manikdepresif kaç para kar bıraktı hadi de 5 bin 5 e böl bin kalır adam başı uğraştığına değmez.. cesaret yok insanımızda ilk başta hediye adı altında veya promosyon olarak kesecekler fatura isteyene 1500e istemeyene 3000 ne yap yolla kimine 300 kimine 500 yapıltır karı oldu bitti hacı
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@can beyin bu videodada farklı çıktı kafa ölçüsü. Bu adamın kafasında farklı birşey var. severek izliyoruz can beyi. yeğenim kafayı çıktı aldı kendine maske yaptı 🙂