eski makineler daha degerli aslında çünki ozamanlar 2 ila 3 yılda bir ürün çıkardı bugün 6 ayda bir
Bence S3 S4 ve S5 te süper telefonlar
Güzel
NOKIA pazarlama açısından çok iyiydi bence kaldırmalari kötü bundan sonra yüzüne bakilmaz
Bence iyi QUAD HD EKRAN ve en başarılı SAMSUNG
Gayet yeterli bir araç
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
eski makineler daha degerli aslında çünki ozamanlar 2 ila 3 yılda bir ürün çıkardı bugün 6 ayda bir