Hyundai'ın 128 bg lik motoru tamamen göz boyama, anlaşılan boyuyor da. Teknik verilere baktığınızda vw'nin 105 bglik tdi'ından daha yavaş. Eee nerde 128 beygir? Demek ki yazmakla olmuyor sadece, onu aktarabilmek de lazım 😉
Hyundai'ın 128 bg lik motoru tamamen göz boyama, anlaşılan boyuyor da. Teknik verilere baktığınızda vw'nin 105 bglik tdi'ından daha yavaş. Eee nerde 128 beygir? Demek ki yazmakla olmuyor sadece, onu aktarabilmek de lazım 😉
Can bey merhaba. Polo GTI almayı düşünüyorum ne dersiniz? 2. el mi, sıfır mı daha iyi olur sizce? 2.ellerinin fiyatları can yakıyor, ama sıfırının da yakıyor açıkçası
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bir kız arkadaşım otomatik benzinli düşünüyor. sizce megane 3 cvt'ler nasıldır, 2.el olarak almaya uygun mudur? başka önerebileceğiniz C segmenti hatchback otomatik araba var mı?