@bozdener82 Burak bey içerik hakkındaki yorumlarınıza katılıyorum haklısınız ilk bakışta içerik yetersiz görünüyor fakat içerikteki bu eksikliğin bir sebebi var. Teknoseyir kitlesi üzerinden örnek vermek gerekirse, bizim topluluğumuzun nasıl insanlardan oluştuğunu az çok herkes bilir, bir şey satın almadan önce günlerce haftalarca araştıran, ince eleyip sık dokuyan insanlardır genelde teknoseyir takipçisi. Buradan hareketle bir teknoseyir takipçisi bir şey satın alacağında ( özellikle de bu bir arabaysa ) onun için yapacağı araştırmanın süresi aylarla ifade edilebilecek düzeye gelebilir ve bu insanlar zaten alacakları arabanın teknik rakamlarına, malzeme kalitesine, donanımlarına kolaylıkla vakıf olabilir. Diğer otoseyir videolarının da altında gördüğümüz doyumsuzluk bildiren yorumların sebebi sürüş deneyiminin eksikliği ve zaten bilinen şeylerin anlatılıyor olması. Bunlardan dolayı sürüş izlenimin de dahil edildiği inceleme videolarının özellikle otoseyir camiası için daha faydalı olacağını düşünüyorum.
Can beyi uzun süredir takip edenler 1.0 ecoboost hakkında her lafı açıldığında nasıl eleştiri yaptığını bilirler. Ancak bu incelemede bazı yorumları dikkatimi çekti, ilk başta kendi kuruntum sanıp bekledim fakat aynı yorumlar birkaç defa tekrar etti. 1.0 ecoboost güzel bir motormuş şeklinde yorum yapsa pek takılmazdım fakat üst üste 1.6 atmosferik motorlara benzetmesi Teknoseyir'in objektiflik ilkesi nereye gidiyor diye sorgulatmadı değil. İncelenen ürünün markası otomobillerle beraber diğer ürünlere göre daha da büyüdüğü için firmalara hoş görünmek amaçlı bu ilke çiğneniyor sanırım.