Led dolum göstergeleri işe yarasaydı çok iyi olurdu. Ben de 4 lüsü var fakat bilmiyorum ledler söndüğünde mi şarj olmuş oluyor?
Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Led dolum göstergeleri işe yarasaydı çok iyi olurdu. Ben de 4 lüsü var fakat bilmiyorum ledler söndüğünde mi şarj olmuş oluyor?