şubenin yapacağı pek birşey yok gibi geliyor dilekçe yazıp bekletirler diye düşünüyorum. birçok yere şikayet ve dilekçe de bulundum. savcılığa sibere bir çok yere başvurcam bakalım sonuç nasıl olacak. son durum nasıl olur onu bilmiyomrum.
şubenin yapacağı pek birşey yok gibi geliyor dilekçe yazıp bekletirler diye düşünüyorum. birçok yere şikayet ve dilekçe de bulundum. savcılığa sibere bir çok yere başvurcam bakalım sonuç nasıl olacak. son durum nasıl olur onu bilmiyomrum.
kardeşim bilmiyorsun ki adamlar ziraat bankasının aynı arayüzünü yapmışlar onu geçtim ona girdiğim da ziraat bankasından sms geliyor ziraat bankasının diye düşünmez misin?
nasıl yok diyebilir ki güvenlik açığı var normalde her işlemde sms gelirken bunda niye gelmiyor?
kardeşim böyle bi durumu hiç önceden yaşamadım ki ve bu durumda olan bir çok kişi var ve şunu da belirtmek istiyorum böyle bi site yapıyorlar peki bana niye ziraat bankasından şifre geliyor bunu anlamış değilim ziraat bankasının sitesi olmasa gelir mi sizce ziraat bankasından sms ?
şey ya bankanın pek birşey yapıcağını düşünmüyorum da savcılağa gitcem ordan siber suçlara gidip ordan da dilekçe doldurcam.
@powerofdreams https://teknoseyir.com/blog/ziraat-bankasi-internet-dolandiriciligi bende böyle bi durumla karşılaştım yardımcı olur musunuz.
@gr8time lütfen bana geri dönüş sağlar mısınız acill size bir şey sormak istiyorum.
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
peki sonuç nasıl olur bunla ilgili hiç önceden haber duydunuz mu biliyor musunuz?