Sorun bayi marjlarında değil zaten bayiler çok düşük marjlarla çalışıyorlar bu kur artışlarını münkün olduğunca yansıtmamak için. Buna rağmen her ay 10bin 10bin artıyor araçların fiyatları. Burada sıkıntı devlet vergilendirmesinde. 1.6 litre hacim motorlu araç için %60 ötv üstüne %18 kdv üstüne bir de ötvnin kdvsi derken fiyatlar arttıkça devlet daha da fazla kazanmaya başladı. Ama bu halk da aptal değil artık dur dedi. Bundan sonra devlet vergi kaybına uğramamak için mecburen ötv indirmek zorunda kalacak. piyasa satsın ki vergi geliri gelmeye devam etsin. ÖTV yi geçen seneki %45 seviyesine indirseler bu 200bin liralık arabanın 180bin civarına düşmesi demektir bu bile piyasayı ciddi rahatlatır ve satışlar tekrar artmaya başlar.
Sorun bayi marjlarında değil zaten bayiler çok düşük marjlarla çalışıyorlar bu kur artışlarını münkün olduğunca yansıtmamak için. Buna rağmen her ay 10bin 10bin artıyor araçların fiyatları. Burada sıkıntı devlet vergilendirmesinde. 1.6 litre hacim motorlu araç için %60 ötv üstüne %18 kdv üstüne bir de ötvnin kdvsi derken fiyatlar arttıkça devlet daha da fazla kazanmaya başladı. Ama bu halk da aptal değil artık dur dedi. Bundan sonra devlet vergi kaybına uğramamak için mecburen ötv indirmek zorunda kalacak. piyasa satsın ki vergi geliri gelmeye devam etsin. ÖTV yi geçen seneki %45 seviyesine indirseler bu 200bin liralık arabanın 180bin civarına düşmesi demektir bu bile piyasayı ciddi rahatlatır ve satışlar tekrar artmaya başlar.