@basteryus Tavsiye için teşekkürler bu bilgilere göre tekrar düzenliycem sistemi
@basteryus Tavsiye için teşekkürler bu bilgilere göre tekrar düzenliycem sistemi
Bütçem maks 3.700 kadar o yüzden onu aşmamaya çalışıyorum ama işlemciden kısıp rx480 veya gtx 1060 alarabilirm
Zaten Ağustos 10-15 arası düşünüyorum almayı biraz baktım Rx480 mantıklı geldi onu ekleycem sanırım 960 yerine tavsiyeleriniz için teşekkürler.
Tavsiye için teşekkürler.Parayı toparlayınca alıcam inşallah.Tekrar teşekkürler
Anakart ve işlemci tavsiyeniz varmı? Çok fazla bir miktar verecek durumum şuan için yok en fazla 1500 tl harcaya bilrim
Son bir saat içinde 172 ziyaretçi, 82 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Uzun zamandır aklımdaydı aslına ama parayı yeni denkleştirdim diye bilirm parça parçada toplamak istemedim ama şuan keşke öyle yapsaymısım diyorum 🙂