Bende 40 yılda bir evlenecek olanlardanım nasip olursa 🙂 ,mutluluklar dilerim.
Bende 40 yılda bir evlenecek olanlardanım nasip olursa 🙂 ,mutluluklar dilerim.
@mstfanar "Kan ihtiyacı olan kişinin sosyal güvenliği varsa talep edilen bedel sosyal güvenlik kurumunca karşılanıyor" denilmiş açıklamada güvencesi olmayanlar için nasıl bir uygulama var acaba? Bazı forumlarda 95 tl denilmiş ne derece doğru? Bu parayı kim alıyor?
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
1 nisan keki olduk 🙂