inşallah 32 farklı hesapla katılıp milletin hakkını gasp etmezler.ben katıldım fakat sorular çok basitti.
edit + : birde altta videolar var daha ne olsun 🙂
bence tam tersine daha kullanışlı olmuş.eski hali daha fazla görüntü barındırdığı için heralde yenisine göre biraz ağır kalıyordu.ayrıca tasarım olarak eski duruyordu.ben sevdim açıkcası.
inşallah 32 farklı hesapla katılıp milletin hakkını gasp etmezler.ben katıldım fakat sorular çok basitti.
edit + : birde altta videolar var daha ne olsun 🙂