Kaliteli bir firma olarak yapması gereken herşeyi yapmış. Artık daha fazla kötülemeye gerek yok bence. Büyük risk büyük hatalara yol açar ve büyük hatalar büyük zararlar meydana getirir.
Kaliteli bir firma olarak yapması gereken herşeyi yapmış. Artık daha fazla kötülemeye gerek yok bence. Büyük risk büyük hatalara yol açar ve büyük hatalar büyük zararlar meydana getirir.
Son bir saat içinde 80 ziyaretçi, 18 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bu yorumlara bakarak çıkar çıkmaz alanların fanboy değil heves düşkünü olduklarını görüyorum. Ben f4 ü ön sipariş verenlerden biriyim. Ancak oyunun senaryosunun, fizik motorunun ve ilk baştaki optimizasyonunun berbat olma riskini göze alarak sipariş verdim. Tabiki 180 tl lik bir oyun ile 1300 tl lik bir konsol arasında dağlar kadar fark var ancak böyle olacağı başından belli bir konu için firma kötülemeyi yanlış buluyorum.