Of be ne geyik olmuş.Keşke birileri çıkıpda F klavye kulanan ünlüler diye bir katalog yapsa teşvik şart 🙂
Of be ne geyik olmuş.Keşke birileri çıkıpda F klavye kulanan ünlüler diye bir katalog yapsa teşvik şart 🙂
Şu ürün çok dehşetmiş keşke bunuda görebilseydik: http://bit.ly/jszZnl
Birde PS1 içinde ürün çıkarmışlar: http://bit.ly/lbLkOy
İki cihaz arasında tercih yaparken bakıcağınız şeyler;hangisinin Exc oyunları size daha uygun.
Xbox live daha avantajlı ama paralı.PSN paralı değil bunlar arasında tercih yapmanız gerek.
Sansür hakkında bir sorum var biri beni bilgilendirirse sevinirim.
Şuan engelli olan siteler bu flitre ile engellenicek ve artık Dns ile girilemicek.Burdaki amaç çocukları korumak ve bu flitreyi BTK'nın yapmasının sebebi ise flitreyi bilgisayara kuramıcak bilgide insanlara bu hizmeti sağlamak.Peki bu flitreyi bilgisayara kuramıyacak insanlar nasıl dns ayarı değiştirip şuanki zaten engelli olan sitelere girebiliyorlar?
Diyelim ki bu dns ayarını çocuk değiştirdi.Bu çocuk bu flitreyi aşmak içinde VPN kullanır o zaman.Peki burda amaç ne ve ne elde edilmiş olucak ? Ben pek çözemedim biri açıklarsa sevinirim.
Ülkeyi dinazorlar yönetiyor.Bu dinazorlardan interneti algılayıp çözümlemesini bekleyemeyiz.Benim anlamadığım bu kadar genç insanın kendileri yöneten bu dinazorlara ses çıkarması kendileri gibi daha bilgili insanları değilde bu insanları desteklemesi.
Oyuın keyifli.Portalın en çok sevdiğim yanı oyun bölümlerini yapan adamla o bölümleri çözerken girilen yarışma.Bulmacaları çözerken resmen bölüm yapan kişi ile zeka yarıştıryorsunuz.Ama bu oyunda bunun seviyesini biraz düşük buldum keşke daha çok zorlasalardı.Ben Xboxda oynadım ama sanırım PC de bölüm dizayn edip paylaşıp PS3'de de oynanabiliyormuş.Eğer bu doğruysa süper olurmuş.
Zihniyet ve kafa yapısı bu olduktan sonra bugün olmazsa öteki gün bunu yapıcaklar.
F1 Türkiyede olmaması kesin değil ama Türkiyede olmazsa bunun nedeni bilet fiyatları veya F1 eskisi gibi olmaması değil.Türkiyede kullanılan pist F1 ve bazı yarışlar hariç yılın 300 günü boş bu yüzden F1 yönetimin istediği para verilemiyor.Spor'un her dalında olduğu gibi sadece tesis yapıp başka hiç bir yatırım yapmayınca ve işletmeyi bilmeyince doğal olarak bitiyor.Bu arada F1'in her sene izlenme oranı artıyor son 3,4 yıldır.
Acaba Notebooklarda ekran konusunda seçim yaparken neler dikkat etmek gerektiği ile ilgili bir program yapabilirmisiniz.Sanırım her şey çözünürlük ile bitmiyor ekranlarda.
Son bir saat içinde 183 ziyaretçi, 70 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Biraz sert olacak ama söyleme zorunluluğu hissettim. Murat beyin sesini duyduğum halde arkadaşın sesi duymak ve ne dediğini anlamak için sesi baya bir açmak zorunda kaldım. Buna rağmen genel olarak duyduğum homurtu... Oyunu belki çok iyi tanıtmıştır ama bu sunum ile değerlendirmek imkansız. Umarım kendini geliştirir ama bunu direk yayınlanan videolar üzerinden yapması kendisini baya yıpratacak.