ben Nette çok yazan biri değilim ama geçen haftadan itibaren kendimi sorumlu hissettim yazmak için. peşinen söyleyeyim @hkellecioglu na yapılan ayıbı doğru bulmuyorum ama asıl derdim çıkış günlerinden itibaren misyonlarını takdir ettiğim ama son 1 yıldır yörüngeden sapan TS. arkdaşlar özkan zamanında iş modeli daha fazla oturmuş ama amatör ve bağımsız ruhu da çok iyi yansıtan ve adım adım büyüyen bir TS vardı daha geniş kadro ve sağlam yapıda LP de rahat ediyor kendi tarzında nitelikli yayınlara imza atıyordu LP 90ların doruk bbs günlerinin bıçkın delikanlısı 2000lerde sektörün birçok noktasında bulunan kişisi olarak artık bir ağabey senior bir otorite olarka TS ye tat katıyordu. @gamsizm özkanlar sonrası değişen yapıyı zor şartlarda ayakta tutmaya çalıştı evet TS eski TS değil bardak çanak satmaları da dünkü çocukların 2 video ile millete posta koyar hale gelmeleri de ve hatta geçtiğimiz haftalardaki aral rezaleti de bir şekilde tolere edildi ne de olsa yılların emeği ve karşılıklı sevgisi vardı. ama üzülerek diyorum 90ların acar bilgisayar aşığı 2000lerin donanım gurusu 2010lara gelindiğinde bir anda dar bir alanda da olsa fenomenleşen LP son yıllarda özellikle de son 1 yılda kendisine de yakışmayan bir tutumla kibirli iletişime kapalı üstten bakan yeniliklere karşı aşırı tutucu bir noktaya geldi. TS ve LP için bu durum çok üzücü. karşılıklı sevgi ve saygı paylaştıkları kendilerine has bir kitleleri ve geçmişleri var. geçen hafta @hkellecioglu na yapılan her şeyden önce yayıncılık etiği açısından kabul edilemez bir ayıp olarak orada dururken işlerin bu hale gelmesi özellikle LP den sıcak bir geri dönüş daveti ve konuyu kapatacak yumuşak bir geçiş yerine adeta muzaffer bir komutan edası ile bu hafta yapılan HGD işlerin nahoş bir tarzda devam ediyor olduğunun göstergesi. umarım herkesin ayakları yere daha sağlam basar ve nitelikli bir yayın eski hali ile uzun yıllar devam eder. okuyan tüm kardeşlerime sabırları için teşekkür ederim.
ben Nette çok yazan biri değilim ama geçen haftadan itibaren kendimi sorumlu hissettim yazmak için. peşinen söyleyeyim @hkellecioglu na yapılan ayıbı doğru bulmuyorum ama asıl derdim çıkış günlerinden itibaren misyonlarını takdir ettiğim ama son 1 yıldır yörüngeden sapan TS. arkdaşlar özkan zamanında iş modeli daha fazla oturmuş ama amatör ve bağımsız ruhu da çok iyi yansıtan ve adım adım büyüyen bir TS vardı daha geniş kadro ve sağlam yapıda LP de rahat ediyor kendi tarzında nitelikli yayınlara imza atıyordu LP 90ların doruk bbs günlerinin bıçkın delikanlısı 2000lerde sektörün birçok noktasında bulunan kişisi olarak artık bir ağabey senior bir otorite olarka TS ye tat katıyordu. @gamsizm özkanlar sonrası değişen yapıyı zor şartlarda ayakta tutmaya çalıştı evet TS eski TS değil bardak çanak satmaları da dünkü çocukların 2 video ile millete posta koyar hale gelmeleri de ve hatta geçtiğimiz haftalardaki aral rezaleti de bir şekilde tolere edildi ne de olsa yılların emeği ve karşılıklı sevgisi vardı. ama üzülerek diyorum 90ların acar bilgisayar aşığı 2000lerin donanım gurusu 2010lara gelindiğinde bir anda dar bir alanda da olsa fenomenleşen LP son yıllarda özellikle de son 1 yılda kendisine de yakışmayan bir tutumla kibirli iletişime kapalı üstten bakan yeniliklere karşı aşırı tutucu bir noktaya geldi. TS ve LP için bu durum çok üzücü. karşılıklı sevgi ve saygı paylaştıkları kendilerine has bir kitleleri ve geçmişleri var. geçen hafta @hkellecioglu na yapılan her şeyden önce yayıncılık etiği açısından kabul edilemez bir ayıp olarak orada dururken işlerin bu hale gelmesi özellikle LP den sıcak bir geri dönüş daveti ve konuyu kapatacak yumuşak bir geçiş yerine adeta muzaffer bir komutan edası ile bu hafta yapılan HGD işlerin nahoş bir tarzda devam ediyor olduğunun göstergesi. umarım herkesin ayakları yere daha sağlam basar ve nitelikli bir yayın eski hali ile uzun yıllar devam eder. okuyan tüm kardeşlerime sabırları için teşekkür ederim.