Merhaba;
Oncelikle TeknoSeyir de emegi gecen herkese cok tesekkurler. Son derece verimli calismalarda bulunuyorsunuz. Calismalarinizda basarilar…
Benim Barış Özkök ve Murat Gamsiz arkadaslara soracagim su ki;
Arkadaslar video da her ikinizin de onerdigi lensler var. Ben Canon 5D Mark 3 kullaniyorum.
Fotograf cekimleri esas alinarak alinan bir makine. Ancak, bir kac belgesel projesi gundemimize aldik. Ve bu belgesellerin cekimlerini Mark 3 ile yapmayi planliyoruz… Her ne kadar isinma vs sorununa vurgu yapmissanizda, artik sogutup-dinlendirerek bir sekilde yapmaya calisacagiz… 🙂
Cekimleri agirlikli olarak kapali mekanlarda yapmayi planliyoruz. Roportaj tarzinda. Bunun icin hangi lensi onerirsiniz? Canon 50 mm f/1.8 yeterli gelir mi?
Ayrica, diger bir ricam, ses konusunda hangi ekipman kullanirsak daha etkili kayit yapabiliriz? Bu noktaya iliskinde bilgi verebilirseniz sevinirim.
Merhaba;
Oncelikle TeknoSeyir de emegi gecen herkese cok tesekkurler. Son derece verimli calismalarda bulunuyorsunuz. Calismalarinizda basarilar…
Benim Barış Özkök ve Murat Gamsiz arkadaslara soracagim su ki;
Arkadaslar video da her ikinizin de onerdigi lensler var. Ben Canon 5D Mark 3 kullaniyorum.
Fotograf cekimleri esas alinarak alinan bir makine. Ancak, bir kac belgesel projesi gundemimize aldik. Ve bu belgesellerin cekimlerini Mark 3 ile yapmayi planliyoruz… Her ne kadar isinma vs sorununa vurgu yapmissanizda, artik sogutup-dinlendirerek bir sekilde yapmaya calisacagiz… 🙂
Cekimleri agirlikli olarak kapali mekanlarda yapmayi planliyoruz. Roportaj tarzinda. Bunun icin hangi lensi onerirsiniz? Canon 50 mm f/1.8 yeterli gelir mi?
Ayrica, diger bir ricam, ses konusunda hangi ekipman kullanirsak daha etkili kayit yapabiliriz? Bu noktaya iliskinde bilgi verebilirseniz sevinirim.
Tekrardan basarilar…