• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Infinitum
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 18.01.2016
  • Infinitum @infinitum

    Bu arada elinde cihaz olan varsa 2. el alabilirim, şimdiden teşekkürler.

    28 Ağustos 2018 - 03:19 Beğen
  • Infinitum @infinitum

    Yapan kalmamış maalesef, galiba 2009-2010 gibi o dönem bitti. Hem de aşırı yüksek ücret alıyorlar olsa bile.

    28 Ağustos 2018 - 03:19 Beğen
  • Infinitum @infinitum

    200 liraya kadar çıkmaya hazırım bu cihaz da da iyi gibi biraz daha araştırayım teşekkürler.

    28 Ağustos 2018 - 03:18 Beğen
  • Infinitum @infinitum

    Evet o başlığa ben de baktım ama sitede hata var, Video8 ve DV için geçerli o durum. Bu tam bir önceki nesli bu cihazların.

    15 Ağustos 2018 - 20:21 Beğen
  • Infinitum @infinitum

    Son çare olarak denemek için alırım belki ama şu videoda görüldüğü üzere baya fark var :/
    https://www.youtube.com/watch?v=aEXPmVSwaw4

    15 Ağustos 2018 - 20:20 Beğen
  • Infinitum @infinitum

    @hamitozlu Evet, araştırmıştım bahsettiğiniz giriş benim cihazda bildiğim kadarıyla yok. Bahsettiğiniz şarj girişi ve bendekinin fotoğrafını çektim. Keşke olsa çünkü kayıpsız aktarılıyor o şekilde.

    15 Ağustos 2018 - 17:14 Beğen 1
  • Infinitum @infinitum

    Yine de teşekkürler, işin kötüsü bunu yapacak fotoğrafçı da bulamadım (doğal olarak). Tamamen şansa fotoğrafçılardan biri kameramı tamir edebilecek birini tavsiye etti. Onda da aradığım cihaz yok.

    15 Ağustos 2018 - 16:48 Beğen
  • Infinitum @infinitum

    Bu cihazlar kalite olarak sıkıntı yaratmaz mı? Tabii ben kalite kalite deyince kaç nesil önceki teknoloji sonuçta ama internette ucuz capture cardların görüntüyü yağlı boya tablosuna dönüştürdüğünü gördüm.

    15 Ağustos 2018 - 16:46 Beğen
  • Infinitum @infinitum

    Kamera var ama PC'nin tanıması için A/V'yi USB'ye dönüştürecek bir ara cihaz lazım. Belki DV veya yeni nesil kameralarla karıştırıyor olabilirsiniz.

    15 Ağustos 2018 - 16:42 Beğen
  • Infinitum @infinitum

    Android Auto ve CarPlay tek cihazda buluşabilir mi diyordum oluyor demek ki, ama kesinlikle günümüzden 3-5 sene geriden gelen bir cihaz gibi görünüyor. Bence çok başarısız.

    01 Aralık 2017 - 21:29 Beğen
  • Durum (1)
  • Yorum (10)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Touch Me FC09-50

20

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Mirc Chat Sohbet

12

Thinkpad T460s

23
Tümünü gör

Son bir saat içinde 197 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum