• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

htconem8user
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 25.06.2014
  • htconem8user @htconem8user

    @4ever valla amita bana bir çay fabrikasını ele geçir dedi senaryo modunda ele geçirdim ondan sonra ne olduysa kaldım bir başıma kendi kendime takılıyorum ben aslında senaryoya dönmek istiyorum da nasıl olacak o bilmiyorum 😀

    06 Aralık 2014 - 13:06 Beğen
  • htconem8user @htconem8user

    daha 4 slotun tamamını açamadım 2 slotla tek başıma kale aldım 🙂 arkadaşlar wepon holster için nerde avlanmam lazım 🙂 @4ever @melburg

    06 Aralık 2014 - 12:44 Beğen
  • htconem8user @htconem8user

    İkinci takviye ile askerler de geldi onları da öldürünce aldım kaleyi :d

    06 Aralık 2014 - 12:40 Beğen
  • htconem8user @htconem8user

    Peki nasıl? @windshear

    28 Kasım 2014 - 12:11 Beğen
  • htconem8user @htconem8user

    @gamsizm Murat Bey mesele düzeltme meselesi değil diyorum ama siz olayı teknik düzeye çekmek istiyorum diyorsunuz, kendinizce haklı olabilirsiniz ama takipçilerinizin gözünde yaptığınız operasyonun yarattığı algı vahim düzeyde. En azından benim de dahil olduğum bir kısmı için. Bunun umarım farkındasınızdır. Nasıl bir yol izleseniz daha şık olurdu sorusuna ben dahil çok sayıda arkadaş yanıt verdi. Hatta bir keresinde aynı yanıtı kopyaladım. Sizin izlediğiniz yöntemde Casper yayını beğenmedi, telefon açtı birileri ya da mail attı çok önemli değil, apar topar video kalktı, yenisi yayına konuldu şeklinde bir algı oluştu... Bu da insana parayı verenin istediği tarzda mı videolar yayınlanıyor sorusunu düşündürdü haklı olarak. Aynı zamanda bir yayıncı olarak şunu belirteyim: Yasal konularla ilgili söylediklerinize katılmam mümkün değil. Yasal olarak ikinci bir video koymanız gerekmiyor. Açıklama kısmına yazmanız yeterli olurdu. Bir de Murat Bey plus projenize ne oldu Allah aşkına?

    26 Kasım 2014 - 15:19 Beğen
  • htconem8user @htconem8user

    @gamsizm Murat Bey benim ne anlatmak istediğimi, asıl neden bahsettiğimi diğer sorularıma yanıt vermeyerek gayet iyi anladığınızı düşünüyorum. Tespitlerimde haksız olduğumu sanmıyorum ki siz de laf kalabalığı yapmayalım diyerek geçiştirdiniz bir cevap veremediniz. Bu arada birkaç arkadaş işte bu işler böyle olmaz yaşı nedir bunları yazanın acaba hiç çalışmış mıdır işi biliyor mu tarzında falan birtakım şeyler söylemiş... Senelerdir televizyon programcılığı yapan 30 yaşında biriyim. Az çok bu işleri bilirim, o arkadaşlar kadar olmasa da(!)... Her şeyden önce işi gücü bırakıp burada bu kadar yorum yazdıysam bu da size verdiğim bir değerin göstergesidir, siz her ne kadar bizleri laf kalabalığı yapmayın efendim şeklinde geçiştirseniz de... Selamlar, kolay gelsin...

    26 Kasım 2014 - 14:51 Beğen 1
  • htconem8user @htconem8user

    @dincerecevit Anlayamayan siz olmasaydınız yukarıda yanıtlarını 3 kez verdiğim soruları sormazdınız. Nokta.

    26 Kasım 2014 - 14:34 Beğen
  • htconem8user @htconem8user

    @windshear Çok teşekkür ederim. Sağolun.

    26 Kasım 2014 - 13:47 Beğen
  • htconem8user @htconem8user

    @zdmr Okuduğunu anlama önemli bir yetidir. Bu bir. İkincisi Türkiye ne çektiyse yancılıktan çekti. Her eleştiri hangi konuda olursa olsun ya terbiyesizlikle suçlandı ya da hainlikle, marjinallikle vb... Kraldan çok kralcı o kadar çok var ki... Ah kelimeler kifayetsiz...

    26 Kasım 2014 - 13:45 Beğen 2
  • htconem8user @htconem8user

    @manikdepresif Görüşünüze saygı duyuyorum. Eleştirilerimin nedenlerini sıraladım. Selamlar.

    26 Kasım 2014 - 13:38 Beğen
  • htconem8user @htconem8user

    @zdmr Yapma ya bedava verilen hizmeti eleştiremezmişim zihniyete bak. Şu kafadaki adam teknoloji sitesi takip ediyor bir de. Ülkenin neden bu halde olduğuna şaşmamak lazım. Üslubuma gelince bir terbiyesizlik göremiyorum. Terbiyesizliği boş konuşarak yapan birini görmek istiyorsan nereye bakman gerektiğini sanırım biliyorsun...

    26 Kasım 2014 - 13:35 Beğen 1
  • htconem8user @htconem8user

    Güldürmeyin @gamsizm… Bu Sabah gazetesinin iktidarla bağım yok demesi gibi bir şey bugün yaptıklarınızdan sonra…

    26 Kasım 2014 - 13:30 Beğen 2
  • htconem8user @htconem8user

    @gamsizm Daha ilk yorumumda dile getirmiştim ancak okumadığınızdan olsa gerek hala düzeltmeyi nasıl yapacaktık diyorsunuz: "Videoyu kaldırmak yerine açıklama kısmına firmadan açıklama geldi plastik değil diyorlar dersiniz ya da iki dakikalık bir şey çekersiniz olur biter. " Bu arada hala yukarıdaki soru-eleştirilerime yanıt vermediniz. Bu konudaki gamsız tavrınız sürüyor. Belirtmek istedim! Yukarıdaki şu yazdıklarımın bir kısmını da kopyalayayım plus konusunda konuşacağınız yok bari şunları yanıtlayın zahmet olmazsa! "İnceleme demeye seksen tane şahit olan videoları buraya inceleme diye koydunuz. Kaç tane kişiden tepki geldi. Kaldırdınız mı onları? Yoksa arkadaş millet haklı biraz da ekleme yapıp düzeltelim yeniden yükleyelim mi dediniz? Demediniz tabii ki. Çünkü burda yorum yazan adamın akçesi yok. Ama casper parayı vermiş. Ben ne dersem o diyor. İşte bu zihniyet basını öldürdü. Teknoloji incelemelerini de öldürüyor..."

    26 Kasım 2014 - 13:25 Beğen 2
  • htconem8user @htconem8user

    @gamsizm Verecek yanıtı olmayan insanların yaptığı kolay kaçış... Laf kalabalıklığını bırakalım... Çok mu zor yukarıdaki soruları, eleştirileri yanıtlamak? Verecek cevabın olmayınca zor tabii... Ben sizin gibi yapmayacağım ama. Sorunuza yanıt vereceğim. Düzeltmenizi değil, düzeltme şeklinizi yanlış buluyorum. Parası olanın düzeltme isteklerini yerine getirmenizi yanlış buluyorum. Parası olana göre yorum yapmanızı yanlış buluyorum. Teknoseyir'in her geçen gün o çok eleştirdiği kimliğe bürünmesini yanlış buluyorum. Hangi kimlik mi? Hani şu plus'a geçmeden önceki teknoseyir'in geleceği videosundaki Levent Pekcan'ın eleştirdiği ve benim oturduğum yerden alkışladığım parası olana göre yorum yapıyorlar kimliği. Biz bu kimliğe karşıyız ama böyle ayakta duramıyoruz. Bu sebeple plus'a geçmemiz lazım demişti. Ne oldu ne demişti ey Gamsız. Bu kadar "gamsız" olma, lütfen...

    26 Kasım 2014 - 12:45 Beğen 2
  • htconem8user @htconem8user

    "Teprik"ler...

    26 Kasım 2014 - 12:36 Beğen 1
  • htconem8user @htconem8user

    Dikkat. Casper memnun olmayabilir bu yorumunuzdan. Telefon gelip yeniden yazmanız mümkün mü diyebilirler. Aman diyeyim.

    26 Kasım 2014 - 12:31 Beğen 1
  • htconem8user @htconem8user

    @gamsizm Eğer şu yazdıklarınız sizi tatmin ettiyse tek kelime daha edip konuyu uzatmanın manası yok. Çok sayıda videoda eksik-yanlış bilgi verildi ki verilir. Bu işin doğasında bu var. Her şeyi dört dörtlük yapmak mümkün değil. Çok sayıda canlı yayında bile neler oluyor. İnceleme demeye seksen tane şahit olan videoları buraya inceleme diye koydunuz. Kaç tane kişiden tepki geldi. Kaldırdınız mı onları? Yoksa arkadaş millet haklı biraz da ekleme yapıp düzeltelim yeniden yükleyelim mi dediniz? Demediniz tabii ki. Çünkü burda yorum yazan adamın akçesi yok. Ama casper parayı vermiş. Ben ne dersem o diyor. İşte bu zihniyet basını öldürdü. Teknoloji incelemelerini de öldürüyor ki hatta öldürmüş de bundan bugün haberimiz oldu. Plus mlus dediniz, bu durumdan başta siz yakındınız böyle ayakta kalamayız dediniz. Dükkanı kapatma durumuna geldik dediniz? Ne oldu o projelerinize? Hani plus nerede? Demek ki siz de yolu buldunuz. Paraya göre video. Yazık olmuş.

    26 Kasım 2014 - 12:30 Beğen 1
  • htconem8user @htconem8user

    @gamsizm Murat Bey sizi çok takdir ederim ve sempati de duyan biriyim. Ancak şu sansür konusundan nefret ediyorum. O yüzden tepki verdim. Her alanda gücü yeten herkese baskı koyuyor. Yanlış bilgi verdik diyorsunuz ancak açıklamada hala tatmin olmadığınızı söylüyorsunuz. Videoyu kaldırmak yerine açıklama kısmına firmadan açıklama geldi plastik değil diyorlar dersiniz ya da iki dakikalık bir şey çekersiniz olur biter. Benim fikrim bu. Ordan herifin biri çıkıp beğenmedim kaldırın diyor siz de eyvallah deyip tamam diyorsunuz. Nerede kaldı teknoseyir'in eleştirel gücü? Demek ki videolar firmaların istediği şekilde servis ediliyor. Beğenmeyen de telefonu açıp kaldır diyor olacak şey mi bu? Levent Pekcan'ı da hep ayrı bir yere koyarım. Şu dönemde dik duruş gösterebilen bir adam diye. Mesele siyaset yapmak değil ama onun da bulunduğu bir yayın organında bu durumdan rahatsız oldum. İlginize teşekkür ederim.

    26 Kasım 2014 - 12:17 Beğen
  • htconem8user @htconem8user

    İyi de videoyu neden kaldırıyorsunuz. Her firma o öyle değil dediğinde videoyu kaldırın madem. Valla olacak iş değil. Bunun adı baskıdır. Siz de baskıya boyun eğmişsiniz. Yakıştıramadım. O kadar değer verip izleyen adam yorum yaptı. Bu onlara da saygısızlık kimse kusura bakmasın.

    26 Kasım 2014 - 12:09 Beğen
  • htconem8user @htconem8user

    Eğer eleştirildi diye kalktıysa tam bir rezalet bu @mr-paramedik

    26 Kasım 2014 - 12:06 Beğen
  • Durum (16)
  • Yorum (39)
  • Takipçi (4)
  • Takip edilen (8)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

XPG Lancer Blade RGB DDR5 Bellek

HP Smart Tank 585 - Mürekkep Tanklı Inkjet Yazıcı

15

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

Tüketici hakları ve hakem heyeti ile hakkımızı nasıl ararız?

186
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 112 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum