Monitörümde 3.5mm giriş var, kolay oluyor diye giriş olarak onu kullanıyorum, bu şekilde Windows'un veya Dolby'nin teknolojilerinden yararlanabilir miyim?
Monitörümde 3.5mm giriş var, kolay oluyor diye giriş olarak onu kullanıyorum, bu şekilde Windows'un veya Dolby'nin teknolojilerinden yararlanabilir miyim?
@orcun Tekrar teşekkür ederim.Uygun fiyata 2. El i7 7700k buldum oc yapmadan kullanmayı düşünüyorum.
Bilmediğim bir konuydu, dikkat etmemişim. Bilgilendirme için teşekkür ederim. Başka bir işlemci bakacağım.
Son bir saat içinde 276 ziyaretçi, 105 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@serhan-sukuroglu_1 Teşekkür ederim bilgilendirme için.