Muhteşem bir süpürge 1 yıldır kullanıyorum ve 2 kedim var. Çok memnunum tüy kıl toz ne varsa çekiyor. Sessizliği harika. Her şeyiyle mükemmel ve parasını sonuna kadar hakeden bir süpürge
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 9 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Muhteşem bir süpürge 1 yıldır kullanıyorum ve 2 kedim var. Çok memnunum tüy kıl toz ne varsa çekiyor. Sessizliği harika. Her şeyiyle mükemmel ve parasını sonuna kadar hakeden bir süpürge