İnceleme için teşekkürler,çok keyifli olmuş
PS4 1099 lira XBOX ONE 1299 lirayla ülkemizde çıkış yapar diye düşünüyorum
Katılıyorum.Murat Bey konuya çok objektif yaklaşırken,Levent abi birazcık Xbox'ı övdü.Forza Forza diye tutturmasını hiç anlayabilmiş değilim,sanarsınız Levent abi araba delisi,direksiyon başından kalkmayan bir simülatör sever.Ps4 şuan da çok daha övülmeyi hakediyor bence.Levent abi konuya çok hakim olmadığını gösterdi.
Videoyu izlemeden yorum yapmadım,güzel bir inceleme olmuş,fakat bahsettiğin gibi "western fps yok" cümlesi geçmiyor incelemede."Şu oyun gibi Western havasını iyi yansıtan başka oyun yok" deniyor ve benim belirttiğim durum da bu.RDR atmosferini anlatmama gerek yoktur heralde,bu yüzden TeknoSeyir'i haksız bulduğumu belirttim.
Video'nun başlarında "bundan başka western oyunu yok" dediniz ve Red Dead Redemption gibi western havasını en iyi yansıtan oyunu göz arda ettiğiniz için sizi kınıyorum.Oyunu oynamamışsınız belli,bilgisayar fanısınız anladık fakat oynamadığınız oyunlara da çamur atmayınız.
Bende Teknoseyir'in sıkı takipçilerindenim,incelemeleri çok kaliteli ve sıcak buluyorum.Fakat oyun incelemelerinde sıkıntılarınız mevcut,öncelikle Macit Bey ne kadar güzel oyunu anlatsa da,onun da bir çok eksiği olduğunu düşünüyorum.Mümkünse eğer farklı bir incemele elemanı alırsanız seviniriz ve sizi izlemekten daha çok keyif alırız aynı zamanda da izleyici rakamlarınız artar diye düşünüyorum.Konsol Üssü'nden Murat Sönmez yada Onur Kaya sizin ekibe katılsa müthiş olurdu açıkçası...
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Mükemmel bir inceleme olmuş,teşekkürler