@pope Hocam peki şimdi ben 1100 TL verdim diyelim kesin olarak refurbished olarak alabiliyor muyum ?
@pope Hocam peki şimdi ben 1100 TL verdim diyelim kesin olarak refurbished olarak alabiliyor muyum ?
1 hafta o.O, hocam kalsın da, telin her yeri kapalı yani için deki suyu/nemi nasıl alacak onu da bilmedeğimden ümitsizim şuan,
Açıkken mi su yedi yoksa kapalıyken mi hocam ?
@demrebicer Anladım hocam, bakalım 1-2 güne çıkaracağım teli, sonra servise
@cagri170 1099 TL ye yeni telefon alınır hocam ya ne yapıyor bunlar böyle :S
Şuan pirinç de hocam, 2 gün sonra bakacağım açılmazsa mecbur teknik servis gibi duruyor değil mi
Onu yaptım hemen de yani telefonun her yeri kapalı, şarj bölümünden ve hoparlör kısmından girmişse girmiştir, yatay bir pozisyonda duruyordu, sanmıyorum düzeleceğini onu bekliyorum şuan 2 gün sonra bakacağım
@damsizm fanları nasıl kullanıyosun hocam, ben aldıgımdan beri ekleme çıkarma yapmadım default şuan, sirkülasyonu nasıl sağlarım
@yokkullaniciadi Yan kapağın da yer yokta, hava giriş çıkışlarını nasıl kontrol edebilirim onu çözemedim
@alikoprulu29 Anladım hocam sağolun
Bazıları, 5 yıl öyle kullandım sorun çıkmadı falan yazıyor onlara ne diyorsunuz hocam 😀
Boştayken ki değerler bunlar (OC yok)
Örneğin GTA V'e girdiğim de, ortada ki değer(muhtemel güney köprüsü) 90-100C ' ye çıkıyor

@alikoprulu29 önde 2 yuva , arkada egzoz, üstte 2 tane fan var
http://www.vatanbilgisayar.com/msi-970a-g43-amd-970-sb950-am3-ddr3-2133mhzoc-sata-30-usb-30-anakart.html
Soğutucu varmış baktım da şimdi köprülerin nerede olduğuna ^^
@alikoprulu29 Egzoz + üstte 2 , önde 1 tane 12cm lik fan var, (kasa:zalman Z3 Plus)
Hocam peki, 89C gayet riskli değil mi;?(3. sistem temp onu biliyorum da..)
Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@pope Anladım, o zaman değiştirmek mantıklı gibi duruyor