apple'ın garanti olayı bu tarihten itibaren yurtdışından gelen cihazlarımı kapsıyor yoksa önceki tarihte gelen örneğin benim iphone 6 almanya'dan 5 ay önce geldi 1 yıllık sınırlı garantisi iptal mi olmuş oluyor yani
apple'ın garanti olayı bu tarihten itibaren yurtdışından gelen cihazlarımı kapsıyor yoksa önceki tarihte gelen örneğin benim iphone 6 almanya'dan 5 ay önce geldi 1 yıllık sınırlı garantisi iptal mi olmuş oluyor yani
bende iphone se ve z5 compact arasında kaldım ve se almaya karar verdim çünkü ars tecnica'nın incelemesinde performans testlerinde z5 i rahat geçiyor batarya testleri hemen hemen aynı kamera sonuçlarında ise bence iphone se'nin renkleri daha doğal bu göreceli bir kavram tabi ki ama ben bu doğallığı seviyorum z5 compact'ta özellikle çim renkleri çok cırt geliyor gözüme umarım yanlış bir tercih yapmam haftaya alıyorum iphone se'yi
rome total war yükledim açmıyor,hiçbir tepki vermiyor pc birde medieval total war denedim d3dx9_30.dll bilgisayarınızda eksik olduğundan başlayamıyor diyor nasıl çözerim bilmiyorum bazı oyunlarda da açıyor ama tam ekran yapamadım
@yalcinaydin Yalçın bey,aynasız bir makine alma aşamasındayım olympus pen e-pl5 ve canon eos m arasında ikilemdeyim,siz görüntü kalitesi,ergonomi ve taşınabilirlik olarak hangisini önerirsiniz merak ediyorum.
anladım cevabınız için teşekkür ederim.g serisi bir canon almak bana daha uygun olacak sanırım yalnız bir konuda kafam karışık canon g9'un şu sitedeki http://www.dpreview.com/reviews/canong9/21 örnek fotoğraflarına baktığımda aynı sitede ki g16 ile çekilmiş fotoğraflardan http://www.dpreview.com/products/canon/compacts/canon_g16/sample-photos daha canlı renklere sahip gibi geldi eski bir model olmasına rağmen açıkçası g9'un çektiği resimler daha güzel geliyor gözüme acaba g16 yerine g9 mu alsam gerçi hiçbir mağazada yok ama belki ebay'den fln getirtebilirim.
Eos m fiyatı 800 e kadar düştü cazip geliyor fakat kit lensi ne kadar iyidir benim ihtiyacımı karşılar mı bilemiyorum.
bütçem 1500 civarında ve tek seferde iyi bir makine alıp çok uzun yıllar kullanmak istiyorum ve taşınabilirlik benim için önemli o yüzden büyük dslr makineler,lens taşımak vs bana zor geliyor ama aldığım kompakt makine de en azından bir cep telefonundan yada gömlek cebi makineden iyi çeksin istiyorum bu yüzden g serisine yöneldim bir de bir röportajında Ara Güler'in ''Canon G9 kullanıyorum çok iyi çekiyor bu makine ya'' demesi de biraz etkili oldu 🙂 tabi canon g9 eski bir model olduğu için bulamayabilirim ama g15 yada 16 da onun kadar iyi çekiyordur diye düşünüyorum.
Levent abi Windows Phone'lara daha iyimser yaklaşıyor ve daha iyi değerlendiriyor ama yine de güzel bir inceleme olmuş,bu işletim sistemini merak edenler şu an 350 tl'ye kadar düşmüşken Lumia 520'yi deneyebilirler o fiyata alınabilecek en iyi telefondur kendisi..
anladım en iyisi bir tamirciye götürüp hem genel bir temizlik hem de termal macun olayını yaptırmak sanıyorum.
daha önce hiç dizüstünün içini açmadım ram yada disk değişikliği yapabilirim ama termal macun sürme vs bunları sanırım kendi başıma yapamayabilrim ama temizlikten kastınız içerideki tozları almaksa sanırım bunu yapabilirim.
Işık sızdırması yada ışığın homojen olmaması olayı benim Nokia Lumia 520'de ekranın alt kısmında da mevcut ekran siyahken belli oluyor ben pek önemsemedim ama bu önemli bir sorun mudur ve değişim talep etsem yenisini verirler mi?
x zaten gereksiz bir çabaydı ama asha serisinin günahı neydi arkadaş ya,güncelleme çıkmaz heralde artık asha'lara
Güzel bir inceleme olmuş,elinize sağlık.Ekran gerçektende 520'ye göre daha canlı duruyor ama dokunmatik tuşlar daha iyiydi sanki be bu biraz yanlışlıkla basmaya müsait olmuş tabi sonuç olarak daha uzun pil ömrü ve daha iyi işlemci için tercih edilebilir.
Black güncellemesinden sonra fotoğraf kalitesinde sizce bir düşüş oldu mu?
Son bir saat içinde 123 ziyaretçi, 40 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Fiyat fena değil aslında alıp deneyen var mı