Bende bir kaç ay önce 180 TL ye bir exp..r tablet aldım kutunun üstünde 8 GB hafıza yazıyordu eve gelip kutusunu açtığımda ise 1 GB olarak gördüm ve pişman oldum sonra kamerası 3.0 yazıyordu eve geldiğimde ise 0.3 gördüm Android sistemi ise 4.2.2 olarak yazılmış ama 4.1.1 olarak gözüküyordu şarjı ise 3,4 dayanıyor diye yazıyor 45 dakika sonra şarj %30 kaldı neyse şarja koyayım dedim tableti kapattım (iyiki kapatmışım) tablet tam 2 saat dondu tablet patlayacak dereceye geldi sonra alıp hemen aldığım yere verdim.Bir kaç gün sonra bir H...wei tablet aldım 400 TL te ve memnunum iyiki o tuşa bastım 🙂
Bende 1 GB ramli 512 MB gibi gözüken sahte bir ekran kartlı 2.5 ghz profesyonel bir oyun PC si var 😀 PC de bilgisayara sağ tık basınca 256mb gözüküyor dxdiag dan girince 512 oluyor ... 😀