Arkadaşlar benim babam ptt de çalışıyor. Küçük bir ilçede bulunduğumuzdan aliexpress den onlarca eşya spariş ettim. En sonunda sıra telefona geldi 480 tl ye 900 tl ye aldığım telefonun iki katına tekamül eden bir telefon aldım. Gayet güzel. Ben alınca babamın iş yerinden spariş yağdı. Bir kişinin telefonu bozuk çıkmış. Satıcıyla iletişime geçip ürünün bozuk olduğunu söyledik. Sadece geri göndermek için 50 tl kargo parası verdik. İkinciye normal bir telefon geldi. Tabi ptt de tanıdığınız olunca aşırı kolay oluyor. Tavsiye ederim
Direk geliyor kardeşim arada sırada gümrükte kalıyor onun da parası geri geliyor zaten