urunu alalı 1 yıl oluyo nerdeyse ama bir turlu motorlarını bulamamıstım bnım 3 motoruda yanmıstı ve 1 senedır kulanamadım cop alcak dıye korkuyodum saol bılgın ıcın
urunu alalı 1 yıl oluyo nerdeyse ama bir turlu motorlarını bulamamıstım bnım 3 motoruda yanmıstı ve 1 senedır kulanamadım cop alcak dıye korkuyodum saol bılgın ıcın
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Nerede oturuyosun