• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Felius Drawn
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 08.10.2015
  • Felius Drawn @feliusdrawn

    Evet gece mevcut ama oyunun motorundan mıdır nedir tam karanlık gece havasını alamıyorsunuz 🙁

    08 Ekim 2015 - 18:07 Beğen
  • Felius Drawn @feliusdrawn

    Merhabalar. Sitenize yeni kayıt oldum. Bu oyunla ilgili birkaç (+) ve (-) leri tabi bana göre söylemek istedim. Ben açıkçası Fury Road u beğenen kesime girmiyorum. Hatta ona bir Mad Max filmi demek bile bana göre pek uygun değil. Oyuna gelirsek büyük bir umutla almıştım ama maalesef şu an bitirsem mi silsem mi kararsızım ki yaşım itibarı ile orjinal seriyi bilen(film) biri olarak söylemekteyim. Oyunun artıları görsellik oldukça iyi hani belki metal kaplamalar biraz daha iyi olabilirdi. Aksiyon Batman misali olduğundan rahat bir biçimde dövüşüyorsunuz. Arabanızı modifiye etmek güzel. Daha doğrusu baştan yaratmak diyebiliriz. Eksilere gelirsek, bir kere yapay zeka yerlerde gezinmekte. Oyun tam anlamı ile açık dünya değil bence. Hani çevren.zde yaşayan bir dünya mevcut değil. Far Cry 3 ve 4 gibi, Witcher 3 gibi vs. değil kesinlikle. Çok boş bi oyun olmuş kanaatindeyim. Arabanızla gezinirken rastgele meydana gelen olaylar dizilimi mevcut değil. Takıldığım bir iki nokta var aslında birincisi Max' in neden zıplama özürlü olduğu, ikincisi de haritanın belirli yerlerindeki konvoyların neden dairesel bir yol izlediği. yani Siz bir kaynak bulur yüklenirsiniz daha sonra da yüklendiğiniz bu kaynağı kampınıza götürürsünüz. Dairesel bir yol çizip Max amca gel bizi vur demezsiniz. Çok saçma. Üçüncüsü de rezil bir yapay zekadan kaynaklı olup arabayı düşmana(yaya olan) doğru hızlı bir biçimde sürmenize rağmen mobların bundan kaçınmaması. Ha bir de unutmadan siz düşmana araba ile hızla çarptığınızda düşman hemen ölüyor. Ama bizimkinin sadece ufak bir hp kaybı oluyor. :(( Oyun çok basit kolay bir oyun olmuş. Sıkılabiliyorsunuz 30dk dan sonra. Küçük çocuklar için mükemmel olabilir ama benim yaşımdaki oyunseverler için bilemiyorum. Benim için bu oyun 6/10 diyebilirim. İyi oyunlar

    08 Ekim 2015 - 18:04 Beğen 1
  • Durum (0)
  • Yorum (2)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Need for Speed Most Wanted 2012

4

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 226 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum