• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Jezza
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • Jezza @fastback

    GT-N7100 model numarasi.

    01 Eylül 2014 - 14:23 Beğen
  • Jezza @fastback

    Cevaplarınız için çok teşekkürler arkadaşlar 😀

    31 Ağustos 2014 - 19:47 Beğen
  • Jezza @fastback

    cyanogenmod hakkında bilgi verebilir misin rica etsem

    31 Ağustos 2014 - 19:44 Beğen
  • Jezza @fastback

    Birkaç yere fiyat sordum 650 lira aldım en fazla

    31 Ağustos 2014 - 19:43 Beğen
  • Jezza @fastback

    Telefonda fazla oyun oynayan birisi değilim genellikle evdeki canavar bilgisayarımda oynuyorum 🙂 Benim için önemli olan "IGO" isimli navigasyon programını doğru düzgün çalıştırması, İnternet performansı, batarya ömrü.

    31 Ağustos 2014 - 13:59 Beğen
  • Jezza @fastback

    Uzun zamandır böyle bir problem var güncelleme geleceğini hiç sanmıyorum.

    31 Ağustos 2014 - 13:56 Beğen
  • Jezza @fastback

    Telefon internette gezerken bile aşırı derecede ısınıyor. (4.4.2 güncellemesinden sonra oldu)

    31 Ağustos 2014 - 13:51 Beğen
  • Jezza @fastback

    Elimde stok fan yerine kullanacağım soğutucu var Zalman cnps10x optima. İşimi görür heralde.

    26 Haziran 2014 - 18:36 Beğen
  • Jezza @fastback

    Anakart henüz almadım işlemciyle beraber alacağım.

    26 Haziran 2014 - 16:59 Beğen
  • Jezza @fastback

    Teşekkür ederim o zaman 6300 alayım.

    26 Haziran 2014 - 16:55 Beğen
  • Jezza @fastback

    6300 280 lira 6350 330 lira. Galiba aralarında çok bi performans farkı yok.

    26 Haziran 2014 - 16:54 Beğen
  • Jezza @fastback

    Note 2'de mantıklı bir tercih olur onun yerine. Her açıdan daha iyi.

    27 Mayıs 2014 - 11:34 Beğen
  • Jezza @fastback

    15 gün önce yazmıştım ben onu bak en alttaki yoruma 😀

    27 Mayıs 2014 - 11:32 Beğen
  • Jezza @fastback

    Ve dediğin gibi kit-kat geldi.

    26 Mayıs 2014 - 13:27 Beğen
  • Jezza @fastback

    Fiyatı apple store'da 599 lira. Dalga geçiyorlar heralde 120 liraya 2 tane rapoo'nun yada philps'in hoparlörünü alırım daha mantıklı.

    24 Mayıs 2014 - 13:56 Beğen 1
  • Jezza @fastback

    2:05te ekranın sağ alt köşesine dikkatlica bakın 😀

    Bu arada HB daha iyi şehir içi kullanım olarak bakarsak.

    12 Mayıs 2014 - 17:49 Beğen
  • Jezza @fastback

    Çok güzel bir telefon ama Samsung her zaman olduğu gibi bu telefonuda öksüz bıraktı 4.3'ten sonra güncelleme gelmeyecek gibi.

    12 Mayıs 2014 - 17:45 Beğen
  • Durum (3)
  • Yorum (17)
  • Takipçi (28)
  • Takip edilen (19)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ttmobil

Öne çıkan videolar

HP Smart Tank 585 - Mürekkep Tanklı Inkjet Yazıcı

15

XPG Lancer Blade RGB DDR5 Bellek

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

Chuwi Mini PC'ler: Ubox AMD R5 ve AuBox AMD R7

11
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35

Baz İstasyonunun Yerini Bulma - Baz İstasyonu Konum Bulma

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Thinkpad T460s

23

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Asus Pen

25

Bluelight Mini USB Fan

19

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26
Tümünü gör

Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum