Merhaba, birkaç gün önce X96 mini 2GB Ram, 16GB Rom modelinden aldım. Youtube'da bir vidyo açtığımda en fazla 720P çözünürlüğe çıkıyor. Aynı vidyo telefonda daha yüksek çözünürlükte izlenebiliyor. Bunu kutuda 1080P yapmanın yolu yok mudur? Eğer yoksa bu kutuyu seçecek arkadaşlar benim gibi hayal kırıklığı yaşayabilir. Çözünürlük durumu pek iyi değil.
Merhaba, birkaç gün önce X96 mini 2GB Ram, 16GB Rom modelinden aldım. Youtube'da bir vidyo açtığımda en fazla 720P çözünürlüğe çıkıyor. Aynı vidyo telefonda daha yüksek çözünürlükte izlenebiliyor. Bunu kutuda 1080P yapmanın yolu yok mudur? Eğer yoksa bu kutuyu seçecek arkadaşlar benim gibi hayal kırıklığı yaşayabilir. Çözünürlük durumu pek iyi değil.