ben sürbısanın şef bıçaklarını kullanıyorum ahşap saplı vernikli güzel bıcaklar. 3 senede bir bilevletiyorum sorun yok 9 senedir duruyorlar : )
ben sürbısanın şef bıçaklarını kullanıyorum ahşap saplı vernikli güzel bıcaklar. 3 senede bir bilevletiyorum sorun yok 9 senedir duruyorlar : )
Son bir saat içinde 93 ziyaretçi, 32 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Alınacak telefon değil.