LG K10 ADLI CİHAZI ALalı AY OLDU CİHAZ BİRDEN KAPANDI VE AÇILMADI GARANTİYE GÖNDERDİM 22 GÜN OLDU AMA EKRANINI DEĞİŞTİRDİM BAŞKA Bİr YERE AMA EKRANLA ALAKASI YOK DİO TELEFONCULAR TÜKETİCİ HAKEMİYETİNE BAŞVURAYIMMI levent bey
LG K10 ADLI CİHAZI ALalı AY OLDU CİHAZ BİRDEN KAPANDI VE AÇILMADI GARANTİYE GÖNDERDİM 22 GÜN OLDU AMA EKRANINI DEĞİŞTİRDİM BAŞKA Bİr YERE AMA EKRANLA ALAKASI YOK DİO TELEFONCULAR TÜKETİCİ HAKEMİYETİNE BAŞVURAYIMMI levent bey
Son bir saat içinde 149 ziyaretçi, 92 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
yazı yazarken noktalama işaretleri kullanmayi deneyin.
NE ALAKA
SAOL ABBDULLAH
Osman, belli ki yaşı genç bir arkadaşımızsın. Bilmiyor olabilirsin diyerek şunları söyleyeyim:
-Noktalama işareti denilen işaretçikler okulda sizi gıcık etmek için öğretilmiyor. Doğru kullandığın zaman demek istediğini net bir şekilde karşıya ietmiş oluyorsun.
-Kelimeleri büyük yazmak internet ortamında sinirlenmek, sinirden bağırmak anlamına gelir. Böyle bir tepki gösterilecekse ilgili kişiye yönelik olarak gösterilmelidir, yardım istenilen ortama değil.
-Levent Pekcan hocanın bir sözü var; "Dışarıda bağıra bağıra söyleyemeyeceğin şeyleri internette yazma." diye. Yani dışarıda nasıl bir insansan, internette de öyle olman, bu tarz yardım konulu yazılarına daha iyi destek bulmak anlamına gelecektir. Aslında da böyle huysuz biriysen, yabancılar senin kahrını çekmezler.