moto 360 yanında oyuncak gibi olmuş
bir ara ipod nano 6 yı saat olarak kullandım plastik kayış ve aliminyum kayışla kullandım ama
oyuncak gibi duruyordu
ama firmalar moto 360 dış görünümünde üretim yapılırsa o zaman akıllı saatlerde patlama yaşanacaktır.
şahsen şu ürün 100 lira altında bile satılsa kullanmak istemem
biz fakirler için ilerde x99 orta direk kartların incelemesini yaparsanız seviniriz.
bu kartı incelemek biraz asusun reklamı olmuş gibi; cunku boyle üst seviye kartları alacak olan zaten yurtdışı sitelerinde daha fazla inceleyerek alır.