Murat abinin nicki PATATES 🙂
Peki o zaman 7307735 i bekliyeceğim.Önerileriniz için sağolun
Genel olarak bende öyle düşünüyorum fakat 1 gb ram olması beni korkutuyor
bende varım.Tüm karakterlein eşit güçte olması çok sıkıcı bir şey bence çünkü bu şekilde insan yeni krktr açmaktan zevk almıyor ki bene karakter açma (karakter açma olan oyunların) tadı tuzu olmalıdır
Bu tarz videolar bile tsdeki samimi editörler olunca çok zekli ve güzel oluyor
Bunları başka yerden dinleyince,izleyince yada okuyunca bu kadar haz vermiyor,ilginç
@wise Evet kelime kelime haklısın ama bunları neden bana söylediğini anlamadım ben sadece bu durum komiğime gittiği için yazdım herhangi bir kötü niyetim yoktu.Zaten ben de ateist olduğunu başka bir üyeden duydum ne kadar doğrudur bilmiyorum.Umarım öyle ise de Allah umarım kalbini ısındırır fakat yapım gereği olsa gerek böyle düşündüğünüz için alındım.
Saygılar...
#gamsizm #leventp Videoda 84 yılında kurulduğunu söylediniz fakat tanıtımda 94 yılında kurulduğu yazıyor
Arkadaşım yeni olmana vererek cevaplıyorum.Hayır tam tersi olmamalı işlemcileri aynı ve ram olarak g3 önde fakat.G3 2k ekrana sahip olduğundan g2 ile aynı performansı veriyor.2k ekranı şöyle açıklayayım 2k ekran 2 adet full hd ekran demektir yani bir oyun oynatırken 2k ekranlı bir telefon full hd bir telefona göre yaklaşık 2 kat fazla zorlanır ve 2 kat daha fazla enerji harcar yani performans ve pil olarak s5 fakat normal kullanım için g3 derim
Son bir saat içinde 63 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
yarıldım :')