@ufkabakan dostum benim anakartim esc g41t-m7 (v 1.0) ıslemci de x5450 microcode olayını yapamadım yardımcı olabilir misin
Son bir saat içinde 151 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@ufkabakan dostum benim anakartim esc g41t-m7 (v 1.0) ıslemci de x5450 microcode olayını yapamadım yardımcı olabilir misin