• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

easternwind
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 19.05.2014
  • easternwind @easternwind

    Su videoyu izleyin: https://youtu.be/mnwmr-2hCeM?si=foW4lfqMsZSSPmZq

    04 Haziran 2026 - 19:05 Beğen
  • easternwind @easternwind

    Eger sehir merkezlerindeyseniz superbox lar cok cok verimsiz calisiyor. Hic tavsiye etmem.

    16 Nisan 2026 - 16:10 Beğen
  • easternwind @easternwind

    Asil problem su: Bu ulkede arabalara da ayni gozle bakiliyor. Acaba satarken kac para kazanirim dusuncesiyle. Sunu kabullenmemiz gerekiyor bence, telefon bir tuketim urunudur ve satarken para kazanilmaz. Ayni sey arabalar icin de gecerlidir bence. Onemli olan kullandigin sure boyunca verim alabilmektir. Ama tabi ekonomi boyle olunca da cihaz ya da araba degistirirken en az kayipla nasil degistiririm hesabi yapiyor insanlar.

    01 Nisan 2026 - 16:24 Beğen 1
  • easternwind @easternwind

    Biraz garip bir soru oldugu kesin, cunku her insan kendine ozeldir. Genellemeler insanlar icin dogru sonuclar vermez. Iliskiyi yasamadan nasil bir sey olacagini bilmek icin falci olmak gerek. Oyle bir sey de olmadigina gore, denemeden anlasilmaz. Deneyip zorluklari gorup vazgecebilirsiniz. Bu durumda en azindan denemis ve bir insan tanimis olursunuz. Iyi giderse de zaten super olur.

    01 Nisan 2026 - 16:06 Beğen
  • easternwind @easternwind

    Her AI sorgulamasinin ne kadar enerji ve su tukettigini dusunun. Ayrica sadece AI sonuclarina bakildigi icin sitelere tiklanmiyor, bu da siteler icin inanilmaz bir gelir kaybi. Aklinizda bulunsun.

    30 Mart 2026 - 16:21 Beğen
  • easternwind @easternwind

    Butun sirketler kendi cikarlari icin calisir. Sirketlerin hic biri amme hizmeti yapmaz. Kapitalizm boyle bir seydir.

    11 Eylül 2025 - 15:23 Beğen
  • easternwind @easternwind

    Sizce kadinlarin devamli olarak negatif ayrimcilik gormesi mi normal? Yani Teknoseyir'i takip edip burada yazan insanlarin biraz daha gelismis dusuncelere sahip olmalarini beklerdim ama anlasilan herkes beyaz-erkek kulturunden cok memnun. Yok pozitif ayrincliga laf edelim, yok woke'ye laf edelim. Bilgisayar basindan biraz daha fazla kalkip biraz daha okumak lazim sanirim beyinlerin acilmasi icin. En azindan acip Canan Dagdeviren kimdir nedir bir baksaydiniz keske. Yazik

    15 Nisan 2025 - 13:01 Beğen 3
  • easternwind @easternwind

    Direk borsa manipulasyonu. Buyuk suc

    10 Nisan 2025 - 11:46 Beğen 2
  • easternwind @easternwind

    Gibson bunlari taa 2007'de yapmisti zaten https://en.wikipedia.org/wiki/Gibson_Robot_Guitar

    17 Aralık 2024 - 17:33 Beğen 1
  • easternwind @easternwind

    PowerBI

    07 Kasım 2024 - 17:36 Beğen
  • easternwind @easternwind

    @hamdi soyle bir sey yapilabilir belki. taksitle aliniyor dedin ya. o taksit kadar paralari kenara aylik yatirimlar olarak ayirip (tabi ki bu surecte dokunmamak sartiyla) sonunda gerektigi zamanda pesin ya da pesine yakin bir odeme ile yeni bir urun alinabilir.

    21 Aralık 2023 - 13:50 Beğen 1
  • easternwind @easternwind

    Elektronik urunlerde ceyizlik olmaz. Teknoloji cok hizli degisiyor. Urunu aldiginizda bile demode oluyor. Bu nedenle eger para ayirabiliyorsaniz yatirimda tutun (doviz vb.) ve tam kullanacaginiz zaman satin alin.

    21 Aralık 2023 - 13:04 Beğen 1
  • easternwind @easternwind

    @ciddiyetsiz ben de zaten farkli yorumlar aldigimi yazmistim. kimisi olumlu kimisi olumsuz ayni kapitalizmde yasayanlarin yorumlari gibi. Ama bir sisteme ucube diye atip tutmak, bence asil problem bu. sorun sistemlerde degil onu uygulayanlardadir.

    16 Mart 2023 - 15:35 Beğen
  • easternwind @easternwind

    Kapitalizmi guzellese cok mu hosunuza gidecekti? Yasiyoruz iste icinde, cok mu hosunuza gidiyor acaba?

    16 Mart 2023 - 12:37 Beğen
  • easternwind @easternwind

    @ciddiyetsiz Yalniz unutmayin siz de oyle bir sistemde yasamadiniz. Ben o sistemlerde yasayanlardan cok farkli yorumlar duydum. Oyle disaridan ucube diye atip tutmak cok kolay tabi. Yine Ugur Mumcu'nun dedigine geliyoruz. Once bilgi sahibi olalim sonra da fikir.

    16 Mart 2023 - 12:36 Beğen
  • easternwind @easternwind

    Açık Bilinç, Açık Gazete

    13 Şubat 2023 - 15:34 Beğen 1
  • easternwind @easternwind

    o en guzeli tabi 🙂

    18 Mart 2021 - 14:00 Beğen
  • easternwind @easternwind

    Bir soru daha, virtualbox mi yoksa vmware player mi?

    18 Mart 2021 - 13:59 Beğen
  • easternwind @easternwind

    Kubuntu ile KDE Neon arasinda kaldim zaten ama kafami karistiran dual boot mu yoksa virtual machine olarak mi kurmak.

    18 Mart 2021 - 13:12 Beğen
  • easternwind @easternwind

    Fakat bu durumda performans dusuk olacaktir sanirim (hem host hem de virtual machine de) degil mi?

    18 Mart 2021 - 13:11 Beğen
  • Durum (30)
  • Yorum (38)
  • Takipçi (26)
  • Takip edilen (21)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Türk Telekom E-Sim Macerası

25
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum