Merhabalar @can @meric
Birkaç sorum olacak:
4H modundayken orta diferansiyel kilitleniyor mu?
4L modundayken hangi diferansiyeller kilitleniyor?
Bir de şanzımanla ilgili bir merakım var. Şanzımanın Lock-Up özelliği var mı yoksa eski tip tork konvertörlülerden mi?
Teşekkürler.
@can
04:37ʼde orta diferansiyelin bahsi geçti de o yüzden sormuştum 🙂
Teşekkürler.