Bide ben baktımda bulamadım 😯😯😯
https://www.aliexpress.com/item/works-on-LGA-775-mainboard-no-need-adapter-For-Xeon-E5450-CPU-3-0GHz-12M-1333/32332257819.html?spm=2114.13010208.99999999.264.Sb679T Sipariş verildi şimdiden hayırlı olsun bana :))
Yorumlarınız için teşekkür ederim
@ufkabakan
@huseyinekrem
@huseyinekrem
CPU Türü DualCore Intel Core 2 Duo E7600, 3066 MHz (11.5 x 267)
Anakart Adı Foxconn G41MXE(-K)
4GB Bellek Hızı DDR3-1333 (667 MHz)
Görüntü Bağdaştırıcısı Sapphire Radeon R7 240
Yol Türü PCI Express 3.0 x8 @ 1.1 x8
Param hazırda bekliyor ama hangi işlemcide karar kılmalıyım bilemedim ya
Bunu almaya karar verdim sizin tavsiye ettiğiniz bir site filan varmı ? 🙂
Hemen hemen fiyatlar aynı ya ziyan olmasın diye para 😀 Ayrıca ne kadar güvenilir çalışma olasılığı hasar veya gelme gibi :/
Usta makine cok eski casperdi hatırlamıyoruz ne zaman aldıgımızı
e7600
2gb ram
320gb hdd
ati 4350
e7600
4gb ram
1t500gb hdd
r7 240
G41 Foxcoon bilirsin o anakart sahibiyim x5460 alma kararı vardı sonra bazı kişiler o kurtarmaz filan dedi e5450 dediler ben ne yapayım 30 gün beklicez boşa beklemiyeyim 🙂
https://www.facebook.com/Casteilkerim kardeşim bana bi ulaşabilirmisin 🙂
Foxcoon g41 chıpset anakarta 4
gb kıngstone ram takma konusunda ?
Son bir saat içinde 162 ziyaretçi, 68 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
http://genius239239.myweb.hinet.net/771/?utm_campaign=website&utm_source=sendgrid.com&utm_medium=email burası ise en altta baktım g41 lerde combo var mxe göremedim