WD derim. Segate den zamanında çok çektim. Ne zaman "Aman Segate olsun, oda iyi marka" dedim aldım problem çıktı. 500gb diskim bir ton animemin yarısını da aldı götürdü.
Son bir saat içinde 110 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
WD derim. Segate den zamanında çok çektim. Ne zaman "Aman Segate olsun, oda iyi marka" dedim aldım problem çıktı. 500gb diskim bir ton animemin yarısını da aldı götürdü.