Klimada beni bu kadar uğraştırmayacaktı, artık nasıl beddua ettiysem 😀
Bileği ısıtmıyor mu bu saatler?
teknoseyirde sanki eski tat yok gibi. Sadece bana mı öyle geliyor acaba?
Son bir saat içinde 63 ziyaretçi, 23 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Klimada beni bu kadar uğraştırmayacaktı, artık nasıl beddua ettiysem 😀