• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

boakoms
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 02.05.2019
  • boakoms @boakoms

    @phoenixim kumanda aynı evet. ortadaki ok ve ok tuşu çok kötü. basınca algılamıyor ayar ediyordu. diğer tuşların hissiyatı falan çok kötü bence.
    çok uzun süre lg magic remote kullandım, sonra biraz mi 4k box kumandası kullandım. sonra bu kumandaya geçince eziyet gibi geldi açıkcası.

    22 Haziran 2026 - 18:14 Beğen 1
  • boakoms @boakoms

    @phoenixim 6 aydır kullanıyorum, 2-3 defa tamamen kapatmak zorunda kaldım sadece. bazı appler sapıtıyor diye. lokalde stream için plex kullanıyorum sorunsuz çalışıyor.

    22 Haziran 2026 - 18:08 Beğen
  • boakoms @boakoms

    @phoenixim kumanda olarak bundan aldım. tok bir klik sesi var.
    https://www.tina.com.tr/urun/g10s-pro-sesli-air-mouse-jiroskop-wireless-akilli-uzaktan-kumanda/

    22 Haziran 2026 - 18:07 Beğen
  • boakoms @boakoms

    uzaktan kumandası çok kötü. kötü değil, çok kötü. sinirlenmemek için yeni kumanda almak şart.

    22 Haziran 2026 - 16:52 Beğen
  • boakoms @boakoms

    bende miniled versiyonu var 65" boyutunda. fiyat/performans olarak çok iyi. başta çekincelerim vardı fakat android kısmı xiaomi boxtan daha iyi ve stabil çalışıyor.

    22 Haziran 2026 - 16:20 Beğen
  • boakoms @boakoms

    @lterlemez sekmeyi kapatınca gitmiyorsa, bir eklentimi sıkıntı yaratıyor acaba.

    22 Haziran 2026 - 00:42 Beğen 1
  • boakoms @boakoms

    @lterlemez ff sıfırlamayı denediniz mi ? başka sorunlarımı çözmüştü.

    21 Haziran 2026 - 20:21 Beğen 1
  • boakoms @boakoms

    geçen haftaya kadar ff kullanıyordum, x te gezerken veya sonrasında bir sıkıntı yaşamıyordum.

    21 Haziran 2026 - 15:13 Beğen 1
  • boakoms @boakoms

    bu model ürünler güzel baya. geçen sene levoit bu sene de beko (31695) olanından aldım. buz gibi serinlik vermiyor, klima ile uzaktan yakından alakası yok tabiki ama normal vantilatörlere göre baya güzeller.

    20 Haziran 2026 - 02:17 Beğen
  • boakoms @boakoms

    @protego
    içinizde uzun zamandır saklıyorsunuz sanırım, yazdıklarımdan da baya triggerlanmışsınız anladığım kadarıyla.
    İnternet ortamında kurduğunuz şu cümle
    "Tekrar ediyorum, ticaret, marka, rekabet, iş hukuku bilmeyen bu konuları konuşmasın lütfen."
    dünyanın en boş cümleleri arasına girer.
    teorik dünyanızdan çıkıp pratik dünyaya geldiğinizde işlerin böyle gitmediğini görmek çok kolay, eğer kör değilseniz. kör iseniz yapacak birşey yok zaten.

    19 Haziran 2026 - 21:12 Beğen
  • boakoms @boakoms

    steam olmasa epic'in komisyonu %12 mi olacak sanıyorsunuz ?
    maksimum hızda indirme steamde
    cloud save steamde
    yayın yapma steamde
    neredeyse kusursuz overlay steamde
    diğer platformlar steam ile aynı kalitede hizmet sunduğunda steamde seve seve komisyonunu aynı seviyeye indirecektir. rekabet bunu gerektirir. ama ortada rekabet yok malesef.
    epic games sepet özelliği 2-3 sene sonra geldi. ürün alırken checkout öncesi karşınıza çıkan gece insanı kör eden bembeyaz ekran vs.
    steam, epic, xbox vs bunlar bir platform ben sadece oyun alıyorum kardeşim banane bu hizmetlerden diyemiyorsunuz malesef.
    o yüzden insanların en kaliteli hizmeti veren platformu savunuyor olması şaşılacak birşey değil.

    19 Haziran 2026 - 20:27 Beğen
  • boakoms @boakoms

    ayrıca biri 50W diğeri 258W 😀

    18 Haziran 2026 - 20:07 Beğen 1
  • boakoms @boakoms

    @tongyabguhan34 pilli olarak, razer v3 hyperspeed kullanıyorum. bu modelde bir mouse bakıyorsanız denemenizi tavsiye ederim. halil arkadaşın bahsettiği basiliskide kullandım güzel mouse fakat başparmağı koyduğunuz yumuşak plastik kısmı çok çabuk kopmaya başladı.kalite ve performans olarak güzel mouselar. m650 babam ve eşim için aldım güzel mouse aslında ama yazdığım razerlar bana daha ergonomik geldiği için onları tavsiye ettim. logitech te oyuncu mouseları içinde g502 hariç her aldığım logitech ya çift tıklama sorunu yada scroll sorunu çıakrdığı için logitech en üst serilerden almadığınız sürece logitech oyuncu mouseu önermiyorum. en üst serilerde ateş pahası zaten.

    18 Haziran 2026 - 12:15 Beğen 1
  • boakoms @boakoms

    Pilli mi olsun şarjlı mı ?

    18 Haziran 2026 - 11:24 Beğen
  • boakoms @boakoms

    @kiziltilki https://www.google.com/search?q=polland+zero+refugee&oq=polland+zero+refugee&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUyBggAEEUYOdIBCDU2MTdqMGo3qAIAsAIA&sourceid=chrome&ie=UTF-8

    18 Haziran 2026 - 00:26 Beğen
  • boakoms @boakoms

    Polonya "Zero Refugees" politikası yürüten bir ülke o yüzden "sadece basit bir örnek" diyerek Polonyayı örnek veremeyiz.

    17 Haziran 2026 - 23:57 Beğen 1
  • boakoms @boakoms

    hesap için ödeme yapıldıysa kredi kartı bilgileri ile belki kapatılabilir. beeeelki oda.

    15 Haziran 2026 - 20:51 Beğen
  • boakoms @boakoms

    Amazon web sitesinden iade kabul ettiler. İlerleyen durumda sorun çıkarmazlar inşallah. Cenk'in dediği gibi 2 hafta koşulsuz iade var diye biliyorum bende.

    15 Haziran 2026 - 14:13 Beğen
  • boakoms @boakoms

    şans hocam işte yapacak birşey yok.

    14 Haziran 2026 - 23:33 Beğen
  • boakoms @boakoms

    https://community.atlassian.com/forums/image/serverpage/image-id/162609i54F02B25729D64BD/image-size/large?v=v2&px=999

    14 Haziran 2026 - 23:20 Beğen
  • Durum (20)
  • Yorum (508)
  • Takipçi (1)
  • Takip edilen (0)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#BirazMüzik

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

16

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Dunth DU-SP073

8

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 236 ziyaretçi, 76 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum