Şu anda piyasada bulunan modellerin patentleri muhtemelen Microsoft'un elindedir. Telefon bölümündeki mühendis ve tasarımcıları neredeyse tamamı ise Microsoft'a geçti. Elindeki az mühendis ve tasarımcıyla yeni model geliştireceğine piyasada bulunan hali hazırda beğenilmiş ve tutmuş modellerden esinlenmesi gayet normaldir.
Program olarak bilmiyorum. Fakat "Windows Tuşu +Sağ veya Sol Yön Tuşu" kombinasyonu ile yapabilirsin. Tutup çekmekten daha kolay olur.