bir dji osmo hiç değil...
sipariş verdik haftaya mı artık gelir bardaklar ?
kırmızısı bence güzel olmuş 😀
Sıhhiyede yapan telefoncular var ama note 2 nin zamanında değişimş için 300tl işçilik dahil istemişlerdi :/
Allah bildiği gibi yapsın
Spotify !!
10$ 🙂
Kickstarterdan 3ay önce destek oldum
sağol 🙂 mıknatıslı ama arkadan şarj çok pratik dock gibi
Sağol 🙂
aynen kesinlikle!
anti vestel sayfamıza bekliyoruz
https://www.facebook.com/antivestel?pnref=story
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
bir dji osmo hiç değil...