• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

bahattinarici
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • bahattinarici @bahattinarici

    Peki böyle yapınca ürün Türkiye'ye geliyor mu? Mesela anakart?

    22 Aralık 2013 - 11:22 Beğen Sil
  • bahattinarici @bahattinarici

    Hummer araçlarındaki merkezi lastik şişirme tertibatı aselsan cobra araçlarında da mevcut. lastik patlasa dahi şişirilmeye devam ediyor. Zaten lastikte "Military" olarak yazar.

    20 Şubat 2013 - 15:46 Beğen
  • bahattinarici @bahattinarici

    Ben paralı kanalları sevmiyorum :o). Sitelerin şimdiki getirisi reklamdan yana. Buna ağırlık verilse daha iyi olur.

    Kaç kişinin premium servis alacağı da denemeden anlaşılmaz. Eldeki prinçten de olmamak gerek.

    21 Temmuz 2011 - 20:05 Beğen Sil
  • bahattinarici @bahattinarici

    Intel için pinsiz işlemci her zaman daha iyi oldu. Çünkü kopan bacaklar yoktu. Bakınız bugün anakarta pinleri koyup, sorumluluğu anakart üreticilerine yolladılar.

    Slot tipi işlemcilerle bunu yapmak istediler. Fakat sorun şurada ortaya çıkmıştı. Maliyet çoğalıyordu.

    18 Temmuz 2011 - 21:33 Beğen
  • bahattinarici @bahattinarici

    İşlemci üzerindeki ısı dağıtıcı plaka tualatin işlemcilerde de vardı. celeron 1300'lerde bulunuyordu. P4lere özgü birşey değil.

    18 Temmuz 2011 - 21:31 Beğen
  • bahattinarici @bahattinarici

    "contact sprey yağsız" derseniz verirler.

    17 Mayıs 2011 - 14:00 Beğen Sil
  • bahattinarici @bahattinarici

    Bildiğim kadarıyla illerde (bizim organize sanayi bölgesinde var) Gümrük Müdürlüğü oluyor. Zaten postane sizi oraya yolluyor.

    Gümrük müdürlüğüne gidip görevliye biraz dil dökmeniz gerekiyor. Ben iki üç sene önce fotoğraf makinesi için lens almıştım. Çok uygun fiyata. Lensleri geri göndereceklerdi. O zamanlar fotoğraf makinesi getirtilmiyormuş. Lens te. Fakat biraz dil dökmeyle evrağımı imzaladılar. Olay galiba bu ürünü satıp satmayacağınızla ilgili. Yani iş "amatörüm" demenize bağlı.

    Benim de merak ettiğim aslında gümrük ve UPS fiyatlarıyla alakalı. Gümrük (vergi) bedeli oranı nedir. Kargo veya posta nasıl hesaplanıyor. Kaça maloluyor gibi.

    01 Mayıs 2011 - 16:24 Beğen Sil
  • Durum (0)
  • Yorum (7)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35

Baz İstasyonunun Yerini Bulma - Baz İstasyonu Konum Bulma

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Thinkpad T460s

23

Asus Pen

25

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 108 ziyaretçi, 20 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum