Levent abi ciragin olabilirim lise 2. Sinifim 😀 1, 5 yildir felan takip ediyorum teknoseyiri bayiliyorum teknoseyire yani bu editorluge nasil giris yapilir bilmiyorum paraya ihtiyacim yok sadece eglenmek ve hizmet sunabilmek istiyorum cogu kisi bu yoruma gulucek onuda biliyorum ama olsun istegim sadece dusuncemi yorumlar kisminda paylasmak paylastimda teknolojiye merakliyim evde cogu sey bu konuda benden soruluyor ama yani kendimi gelismis gormuyorum gelistirebilirim buyuk ihtimalle gale alinmayacagiki dusunuyorum ama herneyse dusuncelerim bunlar denizliden tum teknoseyir ailesine selamlar 😀
Levent abi ciragin olabilirim lise 2. Sinifim 😀 1, 5 yildir felan takip ediyorum teknoseyiri bayiliyorum teknoseyire yani bu editorluge nasil giris yapilir bilmiyorum paraya ihtiyacim yok sadece eglenmek ve hizmet sunabilmek istiyorum cogu kisi bu yoruma gulucek onuda biliyorum ama olsun istegim sadece dusuncemi yorumlar kisminda paylasmak paylastimda teknolojiye merakliyim evde cogu sey bu konuda benden soruluyor ama yani kendimi gelismis gormuyorum gelistirebilirim buyuk ihtimalle gale alinmayacagiki dusunuyorum ama herneyse dusuncelerim bunlar denizliden tum teknoseyir ailesine selamlar 😀