Aslında Tamron'un tam bu değerlerinde olmasa da, açıklığı yüksek başka lensler de var. Her ne kadar diyafram vb gibi değerler çok ilgi çekici görünse de, bu tarz lenslerin profesyonel sitelerdeki incelemelerinde, genellikle keskin (sharp) görüntü vermediği gösterilir. Bu nedenle, daha çok amatörlerin tercih ettiği günlük lensler olarak değerlendirilir.
COD konusunda yanlış değerlendirme yapılıyor bence. Siz pek ilgilenmiyorsunuz belki ama çok büyük fanı var. MS de bunu görmese bence bu savaşa girmezdi.