Slm bende bir Philips makina aldim ikinci el bu tanitimda olan makinanin menusuyle aynisi ama bir türlü fincana su ayarini yapamadim birincisi az dolduruyor ikinci düğme bardagi tasiriyor bunu nasil normal seviyeye indirebilirim ayari nasil oluyor yardimci olabilecek varmi tarif edebilirmi gerekirse tel no veririm watsspdan yazabilir veya buradan nasil uygun olursa
Bu makina için sorum