• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Art
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 13.05.2014
  • Art @art

    https://www.facebook.com/video.php?v=10152769342757499 murat abi suna bak bence tam sana gore bi zimbirti.

    28 Şubat 2015 - 01:15 Beğen 1
  • Art @art

    gelince sen de anlatirsin nasil bir urun, merak ettim simdi

    19 Ekim 2014 - 22:22 Beğen 1
  • Art @art

    Asagi yukari aynidir muhtemmelen, bunlarin magnetle de yapisani var her telefonu icin, ama 5 dollar icin denemeye deger bence almalisin

    19 Ekim 2014 - 22:13 Beğen
  • Art @art

    Tabiki orijinalin daha iyi oldugu cok yer vardir,ama ben daha cok oyuncak gibi kullanacagim icin bunu tercih ettim

    19 Ekim 2014 - 22:05 Beğen
  • Art @art

    yazimda hatalar olduysa kusura bakmayin, turkce benim anadilim degil

    19 Ekim 2014 - 22:00 Beğen 1
  • Art @art

    Incelemesini yaptim, isterseniz bir goz atin

    19 Ekim 2014 - 21:58 Beğen
  • Art @art

    @ogulcanertunc @amelos

    19 Ekim 2014 - 21:58 Beğen
  • Art @art

    Bu gun 7$lik cakmasiyla bir kac foto cekip buraya atar

    19 Ekim 2014 - 15:49 Beğen
  • Art @art

    valla ben 10dollarlik sahtesini kullaniyorum ondan bile cok memnunum, pek fark yok normaliyle, yani 70 dollar vereceginize 5-10dolarlik sahtesini alin

    17 Ağustos 2014 - 09:10 Beğen 1
  • Art @art

    Bence yazin butun videolari ofisinizin bu kosesinde cekmelisiniz. Cok guzel bir goruntu olusuyor, ve ozellikle arkadaki agacin yapraklari cok ferah ve serin bir hiss veriyor

    05 Temmuz 2014 - 07:56 Beğen
  • Art @art

    Ben 8dollarlik cakmasini aldim, fiyata gore inanilmaz iyi bi sey, her sey dogru duzgun, yerli yerinde, orjinalinden hic fark yok. Cokta memnunum... benim ekranda en kalin film var, film bile degil daha kalin sorun yaratmadi.. Bu arada ben iphone 5s kullaniyorum

    19 Haziran 2014 - 00:46 Beğen
  • Art @art

    Murat abi hic olocllipi denedin mi ? Onunla bir inceleme olursa cok sevinirim, baya merak ettigim bir urun, bende 6$lik cakmasi var ondan bile baya memnunum

    10 Haziran 2014 - 01:54 Beğen
  • Art @art

    6aydir kullaniyorum, dogruyu soylemek gerekirse bukadar memnun olacagima inanmiyordum. Fifa, 2k, asphalt8 gibi oyunlari oynamadigin surece, istedigin kadar 3gde takil bir gunu rahat kurtariyor. Normal kullandigimda 3 gunde bir sarj ettigim oluyor

    05 Haziran 2014 - 02:12 Beğen 1
  • Art @art

    Madem balkanlara geliyorsunuz size Prizreni sidettle tavsiye ederim. Orada zaten cogu insan turkce konusuyor , rahat edersiniz. Tarihi, dogasi, mimarisi cok guzel. Salih kardeism kesin gitmistir de @ddguclu icin oneriyorum

    22 Mayıs 2014 - 23:44 Beğen 1
  • Art @art

    Mahkemeye ya da sinir kapilarinda odeme yapmalisiniz, ama kesinlikle rusvet kabul ederler, hele ki biraz yalvarirsaniz, ki turist bir turk oldugunu anlarlarsa cezasiz birakma ihtimalli baya bi yuksek

    21 Mayıs 2014 - 18:08 Beğen
  • Art @art

    Ama oyle fazla bir beklentiye girmeyin, tamam dogasi felan guzel de okadar.. Bati avrupa ulkelerinin gelismisligini beklemeyin

    21 Mayıs 2014 - 18:07 Beğen
  • Art @art

    Aslen Makedonyada yasayan, Universite icin kosovada bulunan bir arnavut olarak konusuyorum, ayda 2-3 kere o sinir kapilarindan geciyorum, arnavutluk calinti arabada balkanlarda 1 numaradir net. Ama isin "iyysi" sizin arabanizi calmiyolar, calinmis arabalar arnavutluga getiriliyor, cogu italyadan calinti...

    21 Mayıs 2014 - 03:37 Beğen 1
  • Art @art

    Arnavutlar olarak turkleri cok severiz, kendimizi en yakin hissetigimiz milletir belki. Ama Kosovanin arnavutluktan daha riskli olduguna katilmiyorum. Arnavutluk mafyasi dunyada taniliyor. Calinti arac konusunda da yaniliyorsun, Arnavutlukta herkesin en az birer Mercedes Benzi olmasi bunu kanitliyor. He bir de Kosova ve Arnavutlukta kimseyle sozlu de olsa kavga atismaya felan girmeyin, 10 saniyede 15kisi toplanma huyu var buralarda, gezinizin devami icin pek hayirli olmaz

    21 Mayıs 2014 - 01:37 Beğen
  • Art @art

    Makedonyada ve Kosovada yasayan bir Arnavut olarak diyorum ki, burada devletle cok sorun yasarsiniz ama her sorunu 5-10 euro rusvetle cozersiniz, burasi oyle donuyor, Bi de balkanlara ozellikle arnavutluk makedonya kosovaya geliyorsaniz saglik sigortasina hic gerek yok o tur isler burada cok ucuz

    21 Mayıs 2014 - 01:27 Beğen 1
  • Art @art

    Yol buzluyken Ohrinin o yollarinda gezmek baya risktir, ama dogasi ve golu ona deger..

    21 Mayıs 2014 - 01:14 Beğen
  • Durum (0)
  • İnceleme (1)
  • Yorum (23)
  • Takipçi (9)
  • Takip edilen (3)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

GMKtec K8 Plus Mini PC & Dark Oculink Harici Ekran Kartı Kiti

11

XPG Lancer Blade RGB DDR5 Bellek

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum