gelince sen de anlatirsin nasil bir urun, merak ettim simdi
Aslen Makedonyada yasayan, Universite icin kosovada bulunan bir arnavut olarak konusuyorum, ayda 2-3 kere o sinir kapilarindan geciyorum, arnavutluk calinti arabada balkanlarda 1 numaradir net. Ama isin "iyysi" sizin arabanizi calmiyolar, calinmis arabalar arnavutluga getiriliyor, cogu italyadan calinti...
Arnavutlar olarak turkleri cok severiz, kendimizi en yakin hissetigimiz milletir belki. Ama Kosovanin arnavutluktan daha riskli olduguna katilmiyorum. Arnavutluk mafyasi dunyada taniliyor. Calinti arac konusunda da yaniliyorsun, Arnavutlukta herkesin en az birer Mercedes Benzi olmasi bunu kanitliyor. He bir de Kosova ve Arnavutlukta kimseyle sozlu de olsa kavga atismaya felan girmeyin, 10 saniyede 15kisi toplanma huyu var buralarda, gezinizin devami icin pek hayirli olmaz
Makedonyada ve Kosovada yasayan bir Arnavut olarak diyorum ki, burada devletle cok sorun yasarsiniz ama her sorunu 5-10 euro rusvetle cozersiniz, burasi oyle donuyor, Bi de balkanlara ozellikle arnavutluk makedonya kosovaya geliyorsaniz saglik sigortasina hic gerek yok o tur isler burada cok ucuz
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
https://www.facebook.com/video.php?v=10152769342757499 murat abi suna bak bence tam sana gore bi zimbirti.