Çok güzel bir model. Kullandığım bir mouse, yormuyor ve kullanımı çok rahat, pratik.
Çok güzel bir model. Kullandığım bir mouse, yormuyor ve kullanımı çok rahat, pratik.
Neredeyse 1 Sene oldu kullanıyorum bende murat abinin videosunda rastlamıştım. Kalitesi çok iyi fileli kumaş olması extra avantaj sağlıyor daha önceki kullandığım xdrive modelinde yaşadığım terleme sorunu xprime fabric modelinde yaşamadım. bir arkadaşıma da xprime markasını tavsiye ettim oda xprime cool modelini 6 aydır kullanıyor. komple kumaş onun aldığı model ama oda çok memnun. Bazı yerlerde mekanizma sesinden bahsetmişler fakat biz koltuk özelinde ses sorunu yaşamadık.Tekerlekler çok rahat hareket imkanı veriyor. Xprime Fabric veya kumaş isteyenler için Cool modelini öneririm. İstanbul pendik mağazasında Omega modelini de beğenmiştim bu arada oda çok iyi.
Xprime'ın istanbul pendik Mağazasını ziyaret etmenizi öneririm. Kaliteler güzel.
Bende Xprime markasının Fabric modelini kullanıyorum. neredeyse 1 sene olacak ben kasten çok rahatım ve herkese öneriyorum. Benim bir arkadaşımda Videodaki Xprime Cool Modelini aldı oda inanılmaz memnun. Ses sorunu her iki koltuk özelinde yok. Tekerlekler rahat hareket ediyor. Sorunsuz.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Haydaaa casio çakması mısın be 🙂