https://media.blubrry.com/teknoseyir/teknoseyir.com/yuklemeler/podcast/2019/10/2019_gundem_42.mp3
Kullandığınız ofansif dil insanı direkt savunma psikolojisine itiyor. Verdiğiniz önerilerin hiç bir önemi kalmıyor. Daha yumuşak bir dil kullanarak daha etkili olabilirsiniz.
Telefon 802.11'b den bağlanıyor olabilir. Access Pointten b, g hepsini kapatırsanız sorun büyük ihtimal hallolur.
Cm 5 neymiş yahu araya karışmış galiba!! Cm 5 ne kötü oyundu yahu...Datebase dahi yoktu. Fm 2005 biraz arcadedi ama ona göre süper kalıyordu. Ne diyelim Volkan Bekçiler yasin karaçalar kovalasın seni....
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
https://media.blubrry.com/teknoseyir/teknoseyir.com/yuklemeler/podcast/2019/12/2019_son_gundem.mp3