yok açmadım. çalışayn programı bozmuşlardır işte güvenli olsun diye kullandığımız program rezillik oluşturdu.
gün bitti, erzak bitti, gündem gelmedi
almamak için markası yeterli
kesin bir daha almam dedirtecek en az bir özelliği vardır
sonunda 😛
Asıl takip eden kitlenin bu kadar telefon meraklısı olduğunu düşünmüyorum ben. Yoğun telefon inceleme devri biter umarım.
yeni video yok mu?
yurtiçi...
bu dolarla telefon alınmaz 🙂
Tamam.
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
yok açmadım. çalışayn programı bozmuşlardır işte güvenli olsun diye kullandığımız program rezillik oluşturdu.